صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سریال « بازی تاج و تخت » در فصل هشتم به پایان می رسد

سریال « بازی تاج و تخت » در فصل هشتم به پایان می رسد

20170115200052 4 13 2015 9 22 08 PM

تاکنون ۶ فصل از سریال محبوب و تحسین شده Game of Thrones از شبکه تلویزیونی HBO پخش شده است و در فصل هشتم، این مجموعه به پایان خواهد رسید.

به گزارش مووی مگ به نقل از تک شات، تاکنون ۶ فصل از سریال محبوب و تحسین شده Game of Thrones از شبکه تلویزیونی HBO پخش شده است و در فصل هشتم، این مجموعه به پایان خواهد رسید. به تازگی مدیر برنامه‌ریزی HBO از احتمال ساخت مجموعه‌ای فرعی خبر داد که قرار است ماجرا‌های پیش از سریال Game of Thrones را به تصویر بکشد.

سریال Game of Thrones در مجموع شامل ۸ فصل خواهد بود، اما اینکه دقیقا چند قسمت از این مجموعه باقی مانده هنوز مشخص نیست. کیسی بلویز، مدیر برنامه‌ریزی شبکه تلویزیونی HBO در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly، اعلام کرد که هنوز چیزی مشخص نشده است. برنامه پیشنهادی در حال حاضر این است که فصل هفتم دارای ۷ قسمت و فصل هشتم ۶ قسمت باشد.

بلویز با اشاره به دیوید بنیوف و دن ویز، سازندگان Game of Thrones گفت:

آن‌ها همچنان در حال مشخص کردن طرح کلی فصل‌های باقی مانده هستند. من هر چند قسمت که بخواهند بسازند را قبول می‌کنم. اگر ۸ قسمت بدهند، من ۱۰ قسمت خواهم خواست، اما این مسئله کاملا به آن‌ها بستگی دارد و آن‌ها مرا در جریان تصمیم‌گیری خود خواهند گذاشت.

فصل هفتم این سریال با مدتی تاخیر نسبت به زمان پخش دیگر فصل‌ها، بالاخره پیش از تابستان از شبکه تلویزیونی HBO پخش خواهد شد. بلویز در این مصاحبه همچنین اعلام کرد که HBO در فکر ساخت مجموعه‌ای دیگر است که ماجراهای پیش از سری کنونی Game of Thrones را روایت خواهد کرد.

این مجموعه دارایی بسیار گسترده‌ای است و باید نادان باشیم که آن را کاوش نکنیم، اما این مسیر بلندی است. ما شانس خود را امتحان می‌کنیم. من نمی‌خواهم فقط کاری انجام داده باشم. این سریال باید چیز منحصر به فردی باشد و ترجیح من این است که داستان Game of Thrones را ادامه ندهیم و آن را همانطور که هست رها کنیم. اگر به سراغ ماجراهای پیش از اتفاقات مجموعه فعلی برویم فشار کمتری را متحمل می‌شویم. فضای کتاب‌های جرج آر.آر. مارتین به شما این اجازه را می‌دهد که آن را به نویسنده بدهید و بگویید: «اگر قرار باشد کاری انجام بدهی، این را جان ببخش» و بعد می‌توانیم نتیجه را نگاه کنیم. من فشاری برای انجام این کار احساس نمی‌کنم و الزامی برای ساخت این مجموعه جدید نیست.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها