صفحه اصلی > پنج برتر : 5 خانواده سینمایی موفق

5 خانواده سینمایی موفق

baldwin a

در هالیوود خانواده های سینمایی زیادی زندگی می کنند که برخی از آنان موفق و تعداد زیادی از آنان نیز حضور کمرنگ تری در این عرصه داشته اند. اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 خانواده سینمایی موفق » رفته ایم و تلاش کرده ایم تا از میان این خانواده ها، 5 نمونه از موفق ترین آنان را معرفی نمائیم.

5 – بالدوین ها : هیچکدام از چهار برادر از خانواده بالدوین ها نتوانستند جایگاهی به عنوان ستاره در هالیوود داشته باشند اما بهرحال به اندازه کافی شناخته شده هستند که در این لیست قرار بگیرند. آلک، دنیل، ویلیام و استفن چهار برادری هستند که سالهای سال در تلویزیون و سینما به ایفای نقش پرداختند و موفق ترین آنها هم که مشخصا آلک بالدوین بوده که یک نامزدی اسکار در کارنامه اش دارد.

curti33s a

4- کورتیس ها : یکی از باکلاس ترین خانواده های سینمایی در هالیوود، خانواده کورتیس می باشد. اولین زوج این خانواده تونی کورتیس و جانت لی بودند که پس از ازدواج صاحب دختری به نام جیمی لی کورتیس شدند که او هم تبدیل به بازیگر مشهوری شد. بعدها جیمی نیز با بازیگر مشهور دیگری به نام کریستوفر گست ازدواج کرد و شاخ و برگ این خانواده بازیگر نیز بیشتر شد.

fslc michael douglas family

3- داگلاس ها :  در خانواده داگلاس ها دو بازیگر و تهیه کننده حضور داشتند که یکی پدر خانواده به نام کِرک داگلاس و دیگری پسر به نام مایکل داگلاس بودند. هر دوی این افراد موفق شدند جایگاه خود را در هالیوود تثبیت نمایند و بعدا هم کاترین زتا جونز که با مایکل داگلاس ازدواج کرده بود، به این خانواده اضافه شد. این سه عضو خانواده داگلاس ها روی هم رفته کلی اسکار و گلدن گلاب دارند!

 45578185 redgra43

2- ردگریو ها : این خانواده در مجموع شامل نفرات زیادی می شود که تقریبا همه آنها به دنیای بازیگری ارتباط پیدا می کنند. ونسا دخترِ سِر مایکل ردگریو و ریچل کمپسون می باشد که هر دوی آنها بازیگران شناخته شده ای بودند. نکته جالب اینجاست که خبر تولد ونسا هنگام اجرای نمایش « هملت » از طریق لارنس اولیویر به تماشاگران اعلام شده بود!

اما خودِ ونسا نیز بعدا صاحب دو دختر به نامهای ناتاشا و جوئلی ریچاردسون شد که هر دوی آنها از اولین ازدواجش با کارگردان مشهور تئاتر، تونی ریچاردسون بود. ناتاشا ریچاردسون خودش نیز بعدها با لیام نیسن ازدواج کرد اما در سال 2009 طی یک حادثه در جریان اسکی جان خودش را از دست داد. لازم به ذکر هست که خود ونسا ردگریو 77 ساله نیز مجددا در سال 2006 با بازیگر مشهور ایتالیایی به نام فرانکو نرو ازدواج کرد.

خانواده ردگریو ها در مجموع یکی از پرتعدادترین خانواده های سینمایی می باشند که همگی اعضای آن تبدیل به افراد مشهوری در این عرصه شدند.

famous familie222

1- کاپولا ها : می توان گفت که علاوه بر فرانسیس فورد کاپولا، بسیاری از قوم و خویش های نزدیکش نیز به طرق مختلف به سینما اضافه شده اند. کاپولا مخصوصاً هنگام ساخت « پدرخوانده ها » تقریبا کسی از اقوامش نمانده بود که به پروژه دعوت نکند! با نگاهی به لیست خانواده کاپولا می توانیم ابتدا به دخترِ فرانسیس به نام سوفیا اشاره کنیم که امروزه کارگردان شناخته شده ای است. تالیا شیر که نامزد دو اسکار بوده خواهر فرانسیس می باشد. همچنین الانور کاپولا که این روزها مستند می سازد، همسرِ وی می باشد. به این لیست رومن کاپولا را هم اضافه کنید که این روزها همه کاری در سینما انجام می دهد. این نکته را هم فراموش نکنید که فرانسیس فرزند موسیقی ساز مشهور کارمین کاپولا می باشد. پسر عموی این خانواده هم که نیکلاس کیج هست!

کاپولاها را می توان موفق ترین خانواده سینمایی در هالیوود معرفی کرد.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به کانال رسمی مووی مگ در تلگرام بپیوندید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها