صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شخصیت محبوب سریال « بریکینگ بد » در یک سریال محبوب دیگر حضور خواهد داشت

شخصیت محبوب سریال « بریکینگ بد » در یک سریال محبوب دیگر حضور خواهد داشت

20170116205633 better call saul los pollos hermanos promo

سازندگان سریال پرطرفدار «بهتره با سول تماس بگیری» اعلام کردند در فصل سوم خود شخصیت محبوب «بریکنگ بد» را همراه خواهند داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، رستوران لوس پولیوس هرمانوس دوباره مشغول به کار می شود. وقتی تهیه کنندگان سریال «بهتره با سول تماس بگیری» در پنل بحث و بررسی فصل سوم آن که روز دهم آوریل روی آنتن می رود در انجمن منتقدان تلویزیون شرکت کردند، سورپرایزی بزرگ برای تمام هواداران این سریال و سریال «برکینگ بد» داشتند.

مهمان آن ها در این پنل جیانکارلو اسپوزیتو بود که در «برکینگ بد» یکی از نقش های اصلی یعنی نقش گوستاوو فرینگ، تامین کننده اصلی کریستال مت را بازی می کرد. او همچنین رییس یک رستوران مرغ فست فوود به اسم لوس پولیوس هرمانوس بود. به محض اینکه اسپوزیتو وارد پنل این انجمن در شهر پاسادنای ایالت کالیفرنیا شد و به این ترتیب حضور خود در فصل سوم این سریال پیش درآمد با نقش آفرینی باب اوکندریک را تایید کرد، همه برای او دست زدند.

بازگشت به این شخصیت برای اسپوزیتو به عنوان یک بازیگر بسیار هیجان انگیز بود. با این حال این گاس فرینگ، با توزیع کننده مواد مخدر موفقی که در «برکینگ بد» دیدیم متفاوت خواهد بود. اولین نکته‌اش این است که او تجربه کمتری دارد.

اسپوزیتو گفت: «ما در بازه‌ای هستیم که او کمی بلوغ کمتر دارد. هنوز دارد راهش را پیدا می کند. گاس شخصیت بسیار عجیبی است. بعضی مواقع بازی کردن نقش شخصیتی که کمی مرموزتر است بسیار هیجان انگیزتر می‌شود. باعث می شود بخواهیم چیزهای بیشتری درباره او بدانیم

«بهتره با سول تماس بگیری» ساخته شبکه ای‌ام‌سی آمریکاست که در رابطه با مجموعهٔ قبلی همین شبکه یعنی «برکینگ بد» است و پخش آن از ۸ فوریه ۲۰۱۵ در شبکه ای‌ام‌سی آغاز شد. این مجموعه تلویزیونی توسط وینس گیلیگان و پیتر گولد خلق شده است. گیلیگان خالق مجموعهٔ برکینگ بد نیز بوده است. بازیگر اصلی این مجموعهٔ تلویزیونی باب ادنکیرک است. ادنکیرک در نقش یک وکیل تبه‌کار به اسم جیمز مک‌گیل است که بعدها به سول گودمن تغییر نام می‌دهد، در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازد. وی پیش‌تر در مجموعهٔ تلویزیونی «برکینگ بد» نیز نقش همین وکیل تبه‌کار را بازی کرده بود که در آنجا به والتر وایت کمک می‌کرد. داستان این مجموعه مربوط به سال ۲۰۰۲ و متمرکز بر زندگی این وکیل و شش سال پیش از ملاقات او با «والتر وایت» در برکینگ بد است.

تاکنون دو فصل ۱۰ قسمتی از این مجموعه به روی آنتن رفته است. قسمت اول این مجموعه با داشتن بیش از ۴٫۴ میلیون بیننده توانست به عنوان یکی از بهترین قسمت‌های اول یک مجموعه تلویزیونی، رکوردی در تاریخ شبکه‌های کابلی آمریکا به نام خود ثبت نماید.

انتظار می رود اسپوزیتو نقش آفرینی خود را در اپیزود دوم از فصل سوم «بهتره با سول تماس بگیری» آغاز کند.

وقتی از اسپوزیتو پرسیدند که شکی هم نسبت به بازگشت به این نقش دارد یا خیر، همراهی و دوستی بین بازیگران قدیمی «برکینگ بد» کاملا آشکار بود. به محض اینکه اسپوزیتو شروع به دادن پاسخی بازیگرانه کرد، همبازی اش جاناتان بکنس گفت: «چقدر پول از این سریال می گیری؟» که اسپوزیتو هم در پاسخ گفت «نه به اندازه تو

این سریال تاکنون نامزد جوایز متعددی بوده و سال پیش باب اودنکرک برای بازی در سریال «بهتره با سول تماس بگیری» جایزه انجمن منتقدان را دریافت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها