کسانی که نگران بودند نتفلیکس با جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی با عنوان «مرد ایرلندی» همان کاری را کند که با اغلب فیلمهایش میکند، میتوانند دست از نگرانی بردارند و نتفلیکس را دوست بدارند!
به گزارش مووی مگ به نقل از هنر و تجربه، این کمپانی عرضه و پخش آنلاین و مجازی که عادت دارد فیلمهای تولیدیاش را بدون تبلیغات کافی پخش و عرضه کند، از جمله تازهترین نمونههایش فیلم تحسینشده «ولگردها» (آدام لئون) و اثر تازه دانکن جونز با نام «لال»، برای فیلم اسکورسیزی بر عکس همیشه عمل کرده است که جای امیدواری دارد.
برای همین در عملی غافلگیرکننده، روز گذشته اولین پوستر «مرد ایرلندی» منتشر شد؛ و تا جایی که اهل فن به خاطر میآورند سابقه نداشته است که نتفلیکس این قدر زودتر دست به تبلیغ فیلمی بزند. اما برخی بهدرستی بر این باورند که فیلمسازی مثل اسکورسیزی آن قدر بزرگ و بااهمیت بوده است که نتفلیکس بهکل رویکردی متفاوت را در تولید و عرضه فیلم او در نظر بگیرد.
«مرد ایرلندی» با حضور رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله و هاروی کایتل در نقشهای اصلی، داستان فرانک شیرن را روایت میکند؛ مأموری عالیرتبه در IBT که طبق شایعهها با مرگ رییسجمهور کندی و جیمی هافا در ارتباط بوده است. بخشی از بودجه صدوچند میلیون دلاری فیلم صرف جوانسازی دنیرو با استفاده از جلوههای رایانهای برای چند فصل مختلف از فیلم خواهد شد.