صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شایا لباف در 37 سالگی کشیش شد!

شایا لباف در 37 سالگی کشیش شد!

شایا لباف

«شایا لباف» بازیگر فیلم‌های «تبدیل‌شوندگان» (Transformers) و «خشم» (Fury) در سی و هفت سالگی تأیید کرد که به مسیحیت کاتولیک گرویده و به شماس شدن تمایل دارد.

پنجشنبه گذشته تصاویری از لباف در کنار راهبان کاپوچن در یک کلیسا منتشر شد که تأیید می‌کرد این بازیگر به مسیحیت گرویده است. «اسقف رابرت بارون» نیز در شبکه‌های اجتماعی ایمان آوردن بازیگر به مسیحیت را تأیید می‌کند.

شایا لباف

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، راهب کاپوچن «الکساندر رودریگز» در مصاحبه با سی‌ان‌ای می‌گوید لباف تمایل دارد «زمانی در آینده» به یک شماس تبدیل شود. رودریگز می‌گوید لباف پس از بازی در فیلم «پادره پیو» (Padre Pio) به کارگردانی «آبل فرارا» به او گفته است که «می‌خواهم شماس شوم و هنوز همان حس را دارد.»

شایا لباف

شایا لباف ژوئن سال گذشته درباره فیلم «پادره پیو» گفته بود: «فشار زیادی است، اما در خدمت فیلم است… صحنه‌هایی داریم که مراسم عشای ربانی برگزار می‌شود و روی صندلی‌ها بازیگر نمی‌نشیند. آن‌ها مردم خدا-ترسی‌اند که عاشق پیو هستند و شما احساسش می‌کنید، و این فشار را بیشتر می‌کند.»

شایا لباف

لباف که از مادری یهودی و پدری کاتولیک متولد شده در چند سال اخیر با اتهام آزار جسمی از سوی دوست دختر سابقش «اف‌کی‌ای توییگز» مواجه بوده است. توییگز در مصاحبه با «نیویورک تایمز» گفته بود لباف «بدترین اتفاقی که در تمام زندگی» تجربه کرده بوده است. «الیویا وایلد» کارگردان «نگران نباش عزیزم» (Don’t Worry Darling) نیز پیش‌تر در مصاحبه با «ورایتی» ادعا کرده بود برای حفظ امنیت «فلورنس پیو» لباف را به خاطر رفتارهای زننده‌اش در حین فیلمبرداری اخراج کرده. لباف در مصاحبه با «جان برنتال» بی‌آنکه نامی از توییگز ببرد گفته بود‌: «به آن زن صدمه زدم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهرداد
مهرداد
3 ماه قبل

ادمهایی که دچار مشکلات روحی هستند یا میشوند بیشتر و به طور افراطی ممکن است به سمت مذهب گرایش پیدا کنند. فکر کنم این شیا هم از همین دسته است.

رضا
رضا
3 ماه قبل

پس از بازی در فیلم Ny*mphomaniac باید کشیش میشد.

بهار
بهار
3 ماه قبل

چه جالب، یعنی کسی که سابقه خشونت و ازار جنسی داره میتونه شماس بشه؟؟

FFFF
FFFF
3 ماه قبل
پاسخ به  بهار

آره دیگه، یه کلام میگه توبه کردم و مسیح رو به دلم راه دادم و یارو هم میگه گناهانت بخشیده شد!!!

FFFF
FFFF
3 ماه قبل

شایا مسیری شبیه به کانیه وست رو طی میکنه!