صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : سعادت آباد و یه حبه قند میلیاردی می شوند؟

سعادت آباد و یه حبه قند میلیاردی می شوند؟

boxoffice-aban
فیلم سینمایی «سعادت آباد» با احتساب فروش آخر هفته كل كشور خود به فروش یك میلیارد تومان دست یافت و «یه حبه قند» نیز به فروش یك میلیارد تومانی نزدیك می شود

قطبی از دفتر پخش «فیلمیران» درباره ی فروش «سعادت آباد» گفت: فیلم سینمایی «سعادت آباد» به كارگردانی مازیار میری با گذشت ۳۶ روز از آغاز اكران خود، در تهران به فروش ۷۹۰ میلیون تومان و در شهرستان ها به فروش ۲۸۰ میلیون تومانی دست یافته است.
وی ادامه داد: این فیلم شب گذشته (پنج شنبه ۲۶ آبان ماه) در ۱۸ سینمای تهرانی خود ۲۸ میلیون تومان فروش داشته است.
به گزارش ایسنا، با احتساب فروش تهران و شهرستان «سعادت آباد»، این فیلم سینمایی نیز به باشگاه یك میلیاردی ها وارد شد.
قطبی همچنین درباره فروش «پرتقال خونی» اظهار كرد: «پرتقال خونی» به كارگردانی سیروس الوند در ۲۳ روز اكران خود، ۲۹۰ میلیون تومان در تهران و حدود ۸۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش داشته است. این فیلم در تهران ۲۲ سینما دارد.
«پرتقال خونی» با احتساب فروش سینما های تهران و شهرستان های خود، ۳۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.
***
فرجی از پخش حوزه هنری نیز در گفت وگو با ایسنا، درباره ی فروش «یه حبه قند» بیان كرد: برای «یه حبه قند» سیدرضا میركریمی شب گذشته در تهران ۵/۳۱ میلیون تومان بلیت فروخته شد. در واقع این فیلم با ۱۹ سینمایی كه در تهران دارد به فروش۶۵۰ میلیون تومانی رسیده و در شهرستان ها نیز حدود ۱۸۵ میلیون تومان فروش داشته است.
فیلم سینمایی «یه حبه قند» تاكنون در كل كشور ۸۲۵ میلیون تومان فروش كرده است.
وی درباره فروش «راه آبی ابریشم» نیز گفت: «راه آبی ابریشم» به كارگردانی محمد بزرگ نیا، اكنون در تهران ۱۴ سینما در اختیار دارد كه با احتساب فروش ۱۵ میلیون تومانی شب گذشته به فروش ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم در شهرستان ها نیز ۵۵ میلیون تومان فروش داشته است.
«راه آبی ابریشم» كه از جمله فیلم های پرخرج سینمای ایران به شمار می آید، در مدت اكران خود در كل كشور، تنها ۲۵۵ میلیون تومان فروش داشته است.
پاكستانی از دفتر فروش «هدایت فیلم» هم درباره ی آخرین رقم فروش فیلم سینمایی «شیش و بش» اظهار كرد: «شیش و بش» به كارگردانی بهمن گودرزی اكنون در تهران هفت سینما در اختیار دارد و به نظر می رسد كه این فیلم تا پایان دهه ی محرم روی پرده این چند سینما باقی بماند.
پاكستانی خاطرنشان كرد: این فیلم در مدت اكران خود در تهران یك میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۷۰۰ میلیون تومان فروش داشته است
با سپاس از ایسنا
ذره بین : خوبه کم کم این چرخ سینما داره می چرخه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها