صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : گلایه مارگو رابی از توجه رسانه ها به زیبایی ظاهری اش! / ترجیح می دهم درباره بازی ام نقد بنویسند!

گلایه مارگو رابی از توجه رسانه ها به زیبایی ظاهری اش! / ترجیح می دهم درباره بازی ام نقد بنویسند!

Margot Robbie Sharon0015600151

مارگو رابی ستاره فیلم “روزی روزگاری در هالیوود ” در تلاش است تا افکار عمومی را از زیبایی ظاهری خود دور کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از انتخاب، مارگو رابی بازیگر مشهور هالیوود و مدل برند شنل که ملیتی استرالیایی دارد از همان نخستین روزهای بازیگری خود به خاطر خوش سینما بودنش مورد توجه قرار گرفت اما به نظر می‌رسد خودش از این ماجرا چندان رضایت ندارد.

او را می‌توان یکی از خوش اقبال‌ترین ستاره‌های هالیوودی دانست چرا که در فیلمهای کارگردانانی سرشناس بازی کرده و همبازی های درجه یکی هم داشته است. اما بسیاری از بینندگان این فیلم‌ها بیش از آن که مارگو را به خاطر مهارت بازیگری به یاد بیاورند او را به خاطر چهره خاص و منحصربه‌فردش می‌شناسند.

مارگو رابی که به اعتقاد بسیاری از افراد در “گرگ وال استریت” به شدت به خاطر ظاهرش مشهور شد از این موضوع خسته شده است و می‌گوید: “قطعا دوست ندارم وقتی نامم مطرح می‌شوند همه بگویند او بازیگر زیبایی است یا ظاهر او را در فیلم “گرگ وال استریت” دوست داشتم. در واقع ترجیح می دهم نقدهایی هم در مورد بازی خود بشنوم یا وقتی حرفم می‌شود همه به یاد هنرمندی‌های من بیفتند نه ظاهرم.”

Margot Robbie Sharon Tate 700x3000151

البته مارگو معتقد است در برخی موارد هم ماجرا به شکل دیگری آزاردهنده می‌شود برای مثال همه از او می‌پرسند همکاری با مارتین اسکورسیزی یا لئوناردو دی‌کاپریو چگونه است و باز هم خبری از نظر و تحلیل درباره بازی خودش نیست. البته مارگو منکر اهمیت ظاهر در انتخاب شدن برای نقش ها نیست ولی مایل است روزی با ظاهری بسیار ساده برای یک نقش به چالش کشیده شود.

مارگو می‌گوید: “شاید باورتان نشود اما گاهی از ظاهرم خسته می‌شوم و دوست دارم یک چهره کاملا عادی داشته باشم، چهره‌ای که اصلا نظر هیچ فردی را جلب نمی‌کند و دقیقا در چنین شرایطی بازی خودم را به رخ بکشم.”

مارگو رابی در جایی نیز گفته بود که زیبایی وی در فیلم “گرگ وال استریت” حاصل اکستنشن مو و ارایش و لباس‌های زیبا بوده و خودش در این حد زیبا نیست. با این نوع اظهارات، برخی معتقدند مارگو از فقدان عزت نفس رنج می‌برد.


در همین ارتباط بخوانید :

چطور مارگو رابی تبدیل به یکی از شیک پوش ترین بازیگران هالیوود شد؟ + تصاویر

مارگو رابی سریالی با الهام از ویلیام شکسپیر می سازد

جرد لتو و مارگوت رابی با نقشهای جوکر و هارلی کویین در فیلمی مستقل به سینما باز می گردند

ازدواج مخفیانه مارگوت رابی در استرالیا خبرساز شد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها