صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : «پیتر برگ» به فرماندهی «مارک والبرگ» به جنگ القاعده می رود

«پیتر برگ» به فرماندهی «مارک والبرگ» به جنگ القاعده می رود

wahlb.0301120228

 

ben.foster.0303120228«مارک والبرگ»، «بن فاستر» و «تیلور کیچ» کانادایی به پروژه ی سینمایی « تنها بازمانده » به کارگردانی «پیتر برگ» ملحق شدند.
این اثر که اقتباسی ست از کتاب «تنها بازمانده» به قلم «مارکوس لاترل»، عملیات مخفی و درگیری تیم «مارکوس لاترل» را برای کشتن بن لادن با نیرو های القاعده و تلاش آنان برای زنده ماندن در کوه های افغانستان در سال 2005 را به تصویر می کشد.

«مارک والبرگ» که بتازگی برای بازی در فیلم «هد هانترز» فیلمی بازسازی شده از یک فیلم نروژی به همین نام، قراردی به امضا رسانده، در نقش «مارکوس لاترل» ایفای نقش می کند.«بن فاستر» و «تیلور کیچ» هم در دو نقش کلیدی دیگر بازی می کنند.
کارگردان فیلم پس از گذراندن یک ماه با سربازان نیروی دریایی در عراق به فکر نوشتن این درام افتاد.
ساخت این فیلم را که در سال 2013 اکران می شود کمپانی «ایمت/فورلا فیلمز» عهده دار است، کمپانی که اخیرا ً تولید فیلم های بزرگی را متقبل شده که از میان آن ها می توان به این فیلم ها اشاره کرد : فیلم «مقبره» با حضور «سیلوستر استالونه» و «آرنولد شوارتزنگر»، فیلم «دو اسلحه» با حضور «دنزل واشینگتن» و «مارک والبرگ»، فیلم کمدی رمانتیک «قانون شماره 1» با حضور «ریز ویترزپون» و فیلم اکشن « امپایر استیت» با درخشش «دویان جانسون» .

مرتضی قنبری 

ذره بین : چه جو گیری بوده کارگردانه !

به جمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید


اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها