صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : زهرا امیرابراهیمی پس از سالها نام بازیگر عامل انتشار فیلم خصوصی اش را فاش کرد!

زهرا امیرابراهیمی پس از سالها نام بازیگر عامل انتشار فیلم خصوصی اش را فاش کرد!

زهرا امیرابراهیمی مجید بهرامی

زهرا امیرابراهمی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران که با سریال « نرگس » به شهرت رسیده بود و به دلیل انتشار فیلم خصوصی اش برای همیشه از ایران مهاجرت کرد، در یک مصاحبه با یکی از شبکه های فارسی زبان درباره آن اتفاق صحبت کرده و نام فردی که ویدئوی خصوصی اش را منتشر کرده بر زبان آورده است.

او در این مصاحبه از مجید بهرامی، بازیگر مشهور تئاتر ایران که در سال 1393 درگذشت نام برد و گفته :« پلیس ایران در ابتدا مرا به جرم تولید و توزیع چنین فیلمی بازداشت کرد، و دستگاه قضا نیز همزمان شروع به تدوین قانونی برای چنین جرمی نمود؛ من به دوست سابقم که ناگهان غیبش زد مشکوک بودم؛ اما در نهایت مشخص شد فردی به نام مجید بهرامی، که ادعای بیمار بودن داشت و چت‌های زیادی از گفت‌وگوهای مبتذلش با دختران دیگر ذخیره کرده بود، فیلم را پخش کرده است. »

وی افزود: «ابتدا قرار بود شش سال در بازداشت بماند، ولی در نهایت فقط چند ماه در حبس ماند و سپس تبدیل به یک سوپراستار تئاتر شد.»

سید مجید بهرامی، بازیگر تئاتر و سینما بود که در فیلمهایی از جمله « بدرود بغداد » ، « گیلانه » و دانه های ریز برف » به ایفای نقش پرداخته بود. او در تئاتر نیز چهره شناخته شده ای محسوب می شد. مجید بهرامی بعدها در اظهار نامه ی خود به دادگاه خود را یک بیمار روانی خواند.

وی چندی بعد به بیماری سرطان مبتلا شد و برای درمان بیماری او و اعزام او به کشور آلمان خانه هنرمندان ایران و انجمن عکاسان تئاتر نخستین اکسپو عکس تئاتر ایران را برگزار کردند که درآمد حاصل از فروش این اکسپو به درمان بیماری مجید بهرامی اختصاص داده شد.

این بازیگر که در چند سال آخر زندگی‌اش با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد، روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۳۹۳ درگذشت.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

افشای رابطه عاطفی کایلی جنر با خواننده مشهور جنجالی شد! + تصاویر

رابطه بردلی کوپر و آیرینا شایک به پایان رسید / آیا پای لیدی گاگا در میان است؟!

شایعات درباره رابطه لیدی گاگا و بردلی کوپر داغ شد / آیا آنها عاشق یکدیگر شده اند ؟

رابطه مخفیانه ثروتمندترین مرد جهان با یک مجری تلویزیونی جنجال ساز شد!

9 سلبریتی سرشناسی که به خیانت در رابطه شان اعتراف کرده اند! + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها