صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : هانیه توسلی به تحمل 6 ماه حبس محکوم شد

هانیه توسلی به تحمل 6 ماه حبس محکوم شد

هانیه توسلی

هانیه توسلی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تحمل 6 ماه حبس محکوم شد

وکیل این بازیگر، بازیگر سینمای ایران و از معترضان به حجاب اجباری، روز یکشنبه ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) اعلام کرد موکلش توسط دادگاه انقلاب به ۶ ماه حبس تعزیری و پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان محکوم شده است.

پیش از این دادستانی تهران از تشکیل پرونده قضائی برای هفت زن هنرمند از جمله هانیه توسلی خبر داده بود.

بنابر گفته مریم کیان‌ارثی و به نقل از حکم شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب، علت این محکومیت «انتشار مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی» عنوان شده است.

وی گفته است که هرچند اجرای این حکم برای مدت ۳ سال تعلیق شده است، با این حال نسبت به حکم صادره اعتراض خواهند کرد. به گفته مقامات قضائی ایران هانیه توسلی یک پرونده مفتوح دیگر نیز در شعبه ۹ دادسرای فرهنگ و رسانه تهران دارد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزاد
فرزاد
5 ماه قبل

درود بر هانیه خانم زیبا و شجاع…

FFFF
FFFF
5 ماه قبل

نه ببینید ایران اسلامی آزادترین و دموکراتیک ترین کشور تاریخ بشریت و کره زمین و کهکشان های اطراف هست، در آمریکا هم اگر پوشش مناسب تعریف شده توسط دونالد کلینتون، رهبر فرقه آنوسی ایلومنات شیطان پرستِ فراتر از ماسون رو رعایت نکنید دچار ۲۵۳ میلیارد دلار جریمه و ۷۸۶۵۵ سال زندان طویله المدت و ۱۳ مرتبه اعدام میشید.
این اخبار دروغ صرفا فتنه های رسانه های معاند برای از راه به در کردن جوانان و کم کردن اعتماد به نفس آنان هست که گاهی برخی روزنامه نگاران ناآگاه ندانسته بهشون دامن میزنند!
حقیقت محض این هست که براساس آمار موسسه معتبر Пофистал به مدیریت رفیق ….، تناسولوفسکی، در خود آمریکا ۵۵۰ درصد از مردم بخاطر فشار ناشی از مالیات و کپیتالیسم و نظارت ۴۸ ساعته دولت «Fed-her-all» و… دچار پارگی در نواحی تحتانی شده و برای پیوستن به عمق استراتژیک ابراز علاقه کرده و به جنبش «حریف ات منم» پیوسته اند.

راستی اینکه بریتانیای کبیر ۱۲۰ سال پیش یک میلیارد ایرانی رو کشته و اگه ما بریم، گودزیلا و کینگ کنگ به ایران حمله میکنن و برقا قطع میشه رو یادم رفت بگم!!

آرش
آرش
5 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

ای قدرت تریاک…

Levai
Levai
5 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

وادا چه قدر خندیدم فوق العاده بود

alireza123
alireza123
5 ماه قبل

اگه فرانسه مهم حقوق بشر بود فکر کنم 4 سالی می افتاد زندان

فرشید
فرشید
5 ماه قبل

سمت درست ایستادن هم عواقب دارد هم شجاعت