صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود قسمت 20 سریال مانکن، قسمت ششم دل

دانلود قسمت 20 سریال مانکن، قسمت ششم دل

دانلود قسمت 20 مانکن

 دانلود سریال مانکن

در سریال مانکن که محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, فرزاد فرزین و لیندا کیانی به ایفای نقش پرداخته اند، با پشت سر گذاشتن 18 هفته و موفقیت پیاپی در جذب مخاطب، کم کم به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود و با حساس شدن خط داستان، جذابیت آن دو چندان شده است.

در قسمت های اخیر این سریال دیدیم که پدر کاوه پس از این که جریان فداکاری پسرش در قبال جور کردن بدهی وی و آزادسازیش از زندان را متوجه می شود، شتاب زده به شرکت کتی می رود و از او می خواهد که به این ازدواج اشتباه که برای انتقام از او انجام داده بود، پایان دهد ولی کتی زیر بار نمی رود و او را از شرکت خود بیرون می کند. در اواخر نیز ژیلا که بسیار زخم خورده از اخگر است، سعی در برقراری ارتباط با همسر اصلی اخگر می کند تا چیزهایی که درباره شوهرش می داند را به وی بگوید. همه این ها در حالی اتفاق می افتد که کاوه تاکید موکد کرده بود که فعلا با همسر اخگر تماسی نگیرید ولی ژیلا سرانجام با وی در یک مسجد قرار ملاقات می گذارد.

در قسمت نوزدهم از سریال مانکن شاهد لورفتن ارتباط کاوه با خانواده اش بودیم، کتی با گماشتن یکی از مهره هایش که به تعقیب کاوه می پرداخت متوجه رفت و آمدهای وی به درون خانه پدرش می شود و حتی حضور همتا در آن خانه را نیز متوجه می شود. کتی سرزده به خانه پدری کاوه می رود و آن ها را غافل گیر می کند و سپس کاوه را تهدید می کند که به خاطر عهدشکنی که داشته انتقام بسیار سختی را از وی خواهد گرفت. در سمت دیگر ماجرا، ژیلا با ادله و مدارک فراوان به زن اخگر ثابت می کند که همسرش یک جنایتکار و خلافکار مشهور است که همه ثروتش را از راه غیرقانونی به دست آورده است، پس به محل کار همسرش می رود و همه این ها را به اخگر می گوید، مشاجره ای بین آن ها رخ می دهد و سپس در هنگام عبور از خیابان تصادف می کند و احتمالا کشته می شود.

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت 19 شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت نوزدهم مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 20 سریال مانکن

 

 دانلود قسمت ششم دل

 دانلود سریال دل

بازیگران سریال دل که تاکنون 5 قسمت از آن توزیع شده است بدین قرار است: بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر نیز لیست بازیگران سریال دل را تشکیل داده اند

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که در حالی که مهمان های بسیاری به مراسم عروسی آرش (حامد بهداد) و رستا (ساره بیات) آمده بودند، به طور کاملا ناگهانی و غیرقابل باور، این مراسم بهم می خورد. آرش سخت در جستجوی رستا بود ولی همه کوشش هایش بی نتیجه می ماند. مادر آرش (نسرین مقانلو) سعی در دور کردن پسرش از اتفاقات اخیر و ترتیب دادن یکی سفر به خارج از کشور می باشد گرچه آرش مخالفت خود را نشان می دهد و ابراز می کند که باید بیشتر دنبال رستا بگردم.

در قسمت 5 بالاخره سروکله رستا پیدا می شود و در اولین برخورد نیز آرش را می بیند. آرش از وی توضیح می خواهد که چرا در شب عروسی شان به ناگاه غیب می شود و با بر هم زدن مراسم، با آبروی هر دو خانواده بازی می کند. رستا ولی هیچ توضیحی را در جهت رفع ابهامات آرش نمی کند و با احوالاتی پریشان ابراز می کند که من ملزم به پاسخگویی به تو نیستم. گرچه هنوز مشخص نیس دلیل این چرخش 180 درجه ای رستا و بیننده با انبوهی از پرسش ها تنها می ماند ولی با توجه به حال و هوای رستا که سعی در مخفی کردن یک سری از حقایق دارد این طور به نظر می رسد که مادر آرش وی را تهدید کرده است و از او خواسته است که دست از سر آرش بکشد، یا حداقل این که رستا کاملا بر خلاف میل خودش و احساس قلبی اش و به ناچار تصمیم به دوری از آرش کرده است.

این فرضیه وقتی قوت می گیرد که مادر آرش به خواهر زاده خود رابی (مهراوه شریفی نیا) که نامزد سابق آرش نیز بوده است و اکنون در آلمان زندگی می کند، تلفن می زند و می گوید که عروسی آرش بهم خورده و هر چه سریع تر به ایران بیاید، رابی که خود نیز در مراسم عقد یا عروسی خود به سر می برد آن مراسم را نیز کنسل کرده و سریعا به ایران مراجعه می کند. بنابراین قطعات این پازل را با در نظر گرفتن نقش مادر آرش در این ماجراها می توان تکمیل کرد.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت  پنجم از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت ششم سریال دل

 دانلود سریال خواب زده

 

قسمت اول از سریال خواب زده به کارگردانی سیروس مقدم و با بازی لادن مستوفی، علیرضا شجاع نوری، امیر علی دانایی، سیما بابایی و مهدی سلطانی، پریوش نظریه، سام درخشانی، ایرج نوذری، کوروش سلیمانی، فرید سجاد حسینی نیز پخش می شود.

شما می توانید این سریال را نیز از لینک زیر با تعرفه دانلودی نیم بها، دریافت نمایید:

 

>>> دانلود سریال خواب زده

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها