صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سلبریتی های مشهوری که موفق به ترک مشروبات الکلی شدند! + تصاویر

سلبریتی های مشهوری که موفق به ترک مشروبات الکلی شدند! + تصاویر

بردلی کوپر

زندگی ستاره‌های هالیوود معمولا خیلی پر زرق و برق است و کمتر پیش می‌آید که آن‌ها بخواهند از این زندگی تجملی که برای خود ساخته اند، بیرون بیایند، اما در بین آن‌ها افرادی وجود دارند که سعی کردند سبک زندگی سالم تری را در پیش بگیرند.

به گزارش مووی مگ به نقل برترین ها، به عنوان مثال برخی از آن‌ها که به مصرف مشروبات الکلی اعتیاد داشتند، تصمیم به ترک آن گرفتند. اگر دوست دارید که با این ستاره‌های با اراده آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

بردلی کوپر

بردلی کوپر از سال ۲۰۱۲ تا به امروز لب به مشروبات الکی نزده است. او این تصمیم را زمانی که ۲۹ ساله بود گرفت. او که دائم الخمر بود، تصمیم گرفت که ترک عادت کند، همین موضوع زندگی او را از این رو به آن رو کرد. او در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۵ گفت: «اگر من مشروب را ترک نمی‌کردم، حال کنار شما نشسته بودم، هیچ شانسی برای موفقیت نداشتم، نمی‌توانستم با دیگران ارتباط برقرار کنم، قادر نبودم مراقب پدرم باشم و خیلی چیز‌های دیگر… در واقع من با ترک کردن زندگی ام را نجات دادم.»


دمی لواتو

دمی لواتو

دمی لواتو می‌گوید: «من هیچوقت به شما دروغ نمی‌گویم. من هم در دوران نوجوانی مانند بسیاری از بچه‌های دیگر مشروبات الکی مصرف می‌کردم، اما پس از دردسر‌هایی که برای من به همراه داشت، تصمیم به ترک آن گرفتم.» او در سال ۲۰۱۸ آهنگی به نام «sober» را با این مضمون خواند. او در آهنگ اش اشاره کرد که پس از ۶ سال اعتیاد به مشروبات الکلی بالاخره توانست آن را ترک کند. یکی از دلایل ترک او اوردوزی بود که او را تا پای مرگ کشاند. دمی لواتو پس از بستری طولانی مدت در بیمارستان به دلیل مصرف زیاد، تصمیم به ترک مشروبات گرفت و موفق هم شد.


رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور

رابرت داونی جونیور متی به دلیل مصرف بیش از حد مواد و مشروبات الکلی، نزدیک بود که شغل اش را از دست بدهد، اما خوشبختانه توانست آن‌ها را کنار بگذارد. خیلی از افراد حتی پس از ترک مشروبات الکلی هم تغییری در زندگی شان ایجاد نمی‌شود، اما رابرت توانست با موفقیت آن دوران را پشت سر گذارد و راهی جدیدی را در زندگی اش باز کند.


استیون تایلر

استیون تایلر

استیون تایلر خواننده و ترانه سرای آمریکایی است که در کتاب اش که در سال ۲۰۰۴ به چاپ رسید به تاثیرات منفی مشروبات الکلی که در زندگی شغلی و خانوادگی اش داشت، اشاره کرد. او گفت که به دلیل عمل پایش مجبور شد که مشروب را کنار بگذارد، از این رو از سال ۲۰۰۹ تاکنون پاک است. او در این باره می‌گوید: «من نمی‌خواهم که به آن دوران بازگردم. من تصمیم جدی ست و دیگر لب به این نوع مواد نمی‌زنم.»


راسل برند

استیون تایلر

راسل برند اعتراف می‌کند که تمام مواد مخدر از کرک گرفته تا هروئین را امتحان کرده است. او در سال ۲۰۱۳ برای مجله گاردین مطلبی نوشت و به پاک بودن اش اعتراف کرد: «۱۰ سال از زمانی که مواد مخدر و مشروبات الکلی مصرف می‌کردم می‌گذرد. حال زندگی من رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. من شغل مناسبی دارم، خانه دارم، دوستان خوبی دارم و از این بابت خوشحالم.» البته با وجود گذشت ۱۰ سال، او هنوز هم تحت درمان مشاور است و گاهی سختی‌های زیادی را برای پاک ماندن اش تحمل می‌کند.


دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف زندگی پاک را دوست دارد. او از سال ۲۰۱۰ تاکنون لب به مشروبات الکلی نزده است. او در این باره می‌گوید: «اعتیاد به مشروبات زندگی را به کام من تلخ کرده بود. از زمانی که آن را ترک کردم زندگی ام دگرگون شد. دیگر هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوم به خودم لعنت نمی‌فرستم. دیگر با خودم کلنجار نمی‌روم که چه کسی هستم و چه کار‌های اشتباهی کردم. در واقع روزم را بدون ترس و افکار منفی آغاز می‌کنم و این سبک زندگی را واقعا دوست دارم.»


امینم

دنیل ردکلیف

امنیم در مورد اعتیادش به مشروبات الکلی می‌گوید: «من می‌دانستم که باید زندگی ام را تغییر دهم، اما چگونگی اش را خیر. من بار‌ها تصمیم گرفتم که آن را ترک کردم. یک بار ۳ هفته و بار دیگر یک ماه تحمل کردم، اما باز به سمت آن‌ها می‌رفتم. در نهایت تصمیم گرفتم که از کسی کمک بگیرم.» امینم در سال ۲۰۰۹ در نهایت موفق به ترک مشروبات الکی شد.


کیث اربن

کیث اربن

کیث اربن خواننده، ترانه سرا و گیتاریست سبک کانتری است. او اعتراف می‌کند که همسرش، نیکل کیدمن، به او کمک کرد تا در سال ۲۰۰۶ مصرف مشروبات الکی را کنار بگذارد. در آن زمان تنها ۴ ماه از ازدواج آن‌ها گذشته بود. کیث در این باره می‌گوید: «من برده مشروبات الکلی شده بودم، اما خوشبختانه توانستم به کمک همسرم آن را کنار بگذاریم.»


کالین فارل

کالین فارل

کالین فارل بازیگر ایرلندی سینمای هالیوود است که بیش از ۱۰ سال است که مصرف مشروبات الکلی را کنار گذاشته. هواداران اش دوران اعتیاد او را به یاد دارند. اعتیاد او به مشروبات روی شغل اش هم تاثیر منفی گذاشته بود، اما او از سال ۲۰۰۵ تا به امروز لب به آن نزده است. کالین در این باره می‌گوید: «من پس از ترکم توانستم پول زیادی را ذخیره کنم و خوشحالم که توانستم این کار را انجام دهم.»


 

خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

اعترافات برد پیت پس از جدایی از آنجلینا جولی / الکل و مواد روان گردان را ترک کرده ام

ژان کلود ون دام ، ستاره سینمای رزمی 55 ساله شد / بازگشت دوباره او به زندگی پس از ترک اعتیاد

معرفی ستاره هایی که با اعتیاد به الکل زندگی شان را نابود کردند + تصاویر

بن افلک با انتشار بیانیه ای سکوتش درباره اعتیادش را شکست

جسد بی جان بازیگر 20 ساله هالیوود در مرکز ترک اعتیاد پیدا شد

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها