صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : ایلان ماسک به صورت رسمی لوگوی توییتر را تغییر داد

ایلان ماسک به صورت رسمی لوگوی توییتر را تغییر داد

ایلان ماسک توییتر

حدود نیمه‌شب گذشته، ایلان ماسک، مالک توییتر، شروع به انتشار توییت‌هایی در مورد تغییر لوگو (و احتمالاً نام) این شبکه اجتماعی به X، نامی تک‌حرفی که او بارها و بارها در عناوین شرکت و محصولات خود از آن استفاده کرده است، کرد. انتشار پست‌های متعدد با توییتی شروع شد که می‌گفت: «به‌زودی با برند توییتر خداحافظی خواهیم کرد» و به‌دنبال آن توییت دوم اضافه شد که «اگر امشب یک لوگوی X به‌اندازه کافی خوب پست شود، فردا در سراسر جهان آن را منتشر می‌کنیم».

ماسک پس از انتشار توییت «X»، افزود: «اگر امشب یک لوگوی X به‌اندازه کافی خوب پست شود، فردا در سراسر جهان آن را منتشر می‌کنیم». مالک مولتی میلیاردر توییتر عادت دارد توییت‌های عجیبی بنویسد و چند ساعت بعد آن‌ها را ازطریق توییت دیگری بازبینی کند، بنابراین قبل از اینکه بتوانیم با اطمینان بگوییم چه اتفاقی می‌افتد، باید شاهد معرفی لوگوی جدید باشیم.

در مورد اینکه لوگوی جدید چگونه خواهد بود، ماسک به‌طور خاص توضیحی نداد، اما یک گیف را که توسط Sawyer Merritt، یکی از کاربران توییتر که این لوگو را ارائه کرده بود، ارسال کرد.

حرف “X” تقریباً روی هر چیزی که ماسک در دو دهه گذشته لمس کرده است، بوده است. X.com نام اصلی Paypal بود. همچنین در نام شرکت SpaceX او نیز است و به خودرو شاسی‌بلند تسلا نیز مربوط می‌شود. او گفته است که می‌خواهد توییتر را به “X، برنامه‌ای برای همه چیز” تبدیل کند. شاید این همان کاری باشد که او با نام دامنه X.com که در سال 2017 از Paypal خریده بود، انجام دهد.

درنهایت تغییر نام سایت واضح‌ترین اعلامیه است که نشان می‌دهد توییتر دیگر همان شبکه اجتماعی پیش از خرید ماسک در سال گذشته نیست.

اخیراً، توییتر اعلام کرده است که تعداد دایرکت‌مسیج‌ها را برای کاربرانی که تیک آبی اشتراکی ندارند، محدود می‌کند. همچنین یک ویژگی استخدام مشابه لینکدین برای سازمان‌های تأییدشده در توییتر اضافه خواهد شد و این اپلیکیشن به‌زودی به کاربران اجازه می‌دهد «مقالات بسیار طولانی و پیچیده» را پست کنند.

درنهایت، به‌نظر می‌رسد رؤیای ماسک برای تبدیل توییتر به یک سوپراپلیکیشن درحال تحقق یافتن است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها