صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : با پدران سلبریتی های مشهور آشنا شوید! + تصاویر

با پدران سلبریتی های مشهور آشنا شوید! + تصاویر

2b167e5915b4cba18655fa9ffe

 

همه ی سلبریتی ها از علنی کردن زندگی خصوصی شان خوش شان نمی آید و بعضی از آن ها هستند که ترجیح می دهند خانواده ی خود را از کانون توجه عمومی دور نگه دارند. شهرت سبک زندگی آدم ها را دستخوش تغییر کرده و آن ها را پرمشغله می کند، اما سلبریتی های زنی که در ادامه درباره ی آن ها صحبت خواهیم کرد راهی برای حفظ روابط خانوادگی خود پیدا کرده اند. با پدران تعدادی از زنان مشهور هالیوود آشنا شوید.

گل گدوت و پدرش، مایکل گدوت

 

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، مایکل گدوت، پدر گل گدوت، بازیگر هالیوودی، یک مهندس است. گل گدوت می گوید پدرش از همان ابتدا به او یاد داد که باید به همه ی آدم ها احترام بگذارد. گدوت رابطه ی بسیار نزدیکی با پدرش دارد. او یک بار در پستی اینستاگرامی به مناسبت تولد پدرش نوشته بود: «بی صبرانه منتظرم که بتوانم بیایم و به خاطر تولدت بغلت کنم. تو بهترین پدری هستی که کسی می تواند داشته باشد.»

جنیفر لوپز و پدرش، دیوید لوپز

 جنیفر لوپز و پدرش، دیوید لوپز

دیوید لوپز، پدر جنیفر لوپز، خواننده ی مشهور، یکی از پایه گزاران شرکت شتاب دهنده Manos است. او گرچه اهمیت زیادی برای حفظ حریم شخصی خود قائل است اما بعدتر به این نتیجه رسید که به خاطر شهرت زیاد دخترش باید برونگرایی بیشتری داشته باشد. این پدر و دختر رابطه ی مستحکمی با یکدیگر دارند و دیوید در بسیاری از مراسم های نخستین اکران فیلم های دخترش، به همراه او حضور داشته است.

بلیک لایولی و پدرش، ارنی لایولی

 بلیک لایولی و پدرش، ارنی لایولی

ارنی لایولی، پدر بلیک لایولی، بازیگر هالیوود، از همان ابتدا حامی دخترش در حوزه ی بازیگری بوده است. او حتی در یکی از فیلم های بلیک به نام «خواهری از سفر آرزوها» (The Sisterhood of the Traveling Pants) در نقش پدر او ظاهر شد.

زندیا و پدرش، کازمبه اجامو کولمن

 زندیا و پدرش، کازمبه اجامو کولمن

کازمبه اجامو کولمن، پدر زندیا، خواننده و بازیگر مشهور، مدیر برنامه های دخترش هم هست و همیشه حامی او در مسیر دنبال کردن آرزویش بوده است.

لی میشل و پدرش، مارک دیوید سرفاتی

 لی میشل و پدرش، مارک دیوید سرفاتی

مارک دیوید سرفاتی، پدر لی میشل، بازیگر هالیوودی، یک مشاور املاک است و قبلاً مدیر یک فروشگاه مواد غذایی هم بود. لی میشل و پدرش رابطه ی نزدیکی با یکدیگر دارند و میشل از حس و حالی که در کنار پدرش تجربه می کند زیاد گفته است. مثلاً یک بار در اینستاگرام خود خطاب به پدرش نوشته بود: «من خوشبخت ترین دختر دنیا هستم چون پدرم تو هستی.»

لوسی هیل و پدرش، پرستون هیل

لوسی هیل و پدرش، پرستون هیل

پرستون هیل، پدر لوسی هیل، بازیگر مشهور، گرچه همیشه در عکس های خانوادگی لوسی حضور ندارد اما همیشه بخشی از زندگی دخترش بوده است.

آریانا گرانده و پدرش، ادوارد بوترا

 آریانا گرانده و پدرش، ادوارد بوترا

ادوارد بوترا، پدر آریانا گرانده، خواننده ی محبوب، مالک و پایه گزار شرکتی به نام IBI Designs است که در حوزه ی طراحی گرافیک فعالیت دارد. ادوارد همیشه حامی دخترش در کارش بوده و آریانا هم همیشه عشق زیادش به پدرش را ابراز کرده است.

اشلی بنسون و پدرش، جف بنسون

اشلی بنسون و پدرش، جف بنسون

جف بنسون، پدر اشلی بنسون، بازیگر مشهور، از قرار گرفتن در کانون توجه عمومی چندان خوشش نمی آید. اشلی اما یک بار در پستی اینستاگرامی به مناسبت تولد پدرش، او را بامزه ترین و دوست داشتنی ترین مردی توصیف کرد که تا به حال شناخته.

شای میتچل و پدرش، مارک میتچل

 شای میتچل و پدرش، مارک میتچل

مارک میتچل، پدر شای میتچل، بازیگر هالیوودی، اصلیتی اسکاتلندی – ایرلندی دارد و قبلاً در حوزه ی سرمایه فعالیت داشت.

جنیفر آنیستون و پدرش، جان آنیستون

 جنیفر آنیستون و پدرش، جان آنیستون

جان آنیستون، پدر جنیفر آنیستون، بازیگر محبوب و مشهور هالیوود، هم بازیگری را با حضور در سریال «روزهای زندگی ما» (Days of Our Lives) تجربه کرده. او در یونان به دنیا آمد اما بعدها به آمریکا مهاجرت کرد و در آنجا در دانشگاه پنسیلوانیا مشغول تحصیل شد.

سارا هایلند و پدرش، ادوارد جیمز هایلند

 سارا هایلند و پدرش، ادوارد جیمز هایلند

ادوارد جیمز هایلند، پدر سارا هایلند، بازیگر هالیوودی، خود بازیگر تئاتر برادوی است و در سریال های «دختر سخن چین» (Gossip Girl) و «نظم و قانون» (Law & Order) نقش آفرینی کرده است. دختر او سارا هم استعداد بازیگری او را به ارث برده است.

ناتالی پورتمن و پدرش، آونر هرشلاگ

 ناتالی پورتمن و پدرش، آونر هرشلاگ

دکتر آونر هرشلاگ، پدر ناتالی پورتمن، بازیگر مشهور هالیوود، پزشک متخصص باروری است.

بیانسه و پدرش، متیو نولز

 بیانسه و پدرش، متیو نولز

بیانسه و پدرش، متیو نولز، رابطه ی پیچیده ای با یکدیگر دارند اما این موضوع چیزی از عشق این پدر و دختر به یکدیگر کم نکرده است. متیو شغل فروشندگی را رها کرد و تمام وقتش را وقف پیدا کردن یک شرکت کرد که کار ضبط آثار گروه موسیقی آن زمان دخترش یعنی Destiny’s Child به عهده گیرد. او بعدها به مدیر برنامه ی تمام وقت این گروه موسیقی تبدیل شد.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

سلبریتی های ایرانی که در صفحات مجازی غلط املایی دارند! + تصاویر

سلبریتی های مشهوری که از دوران کودکی با یکدیگر دوست بوده اند! + تصاویر

سلبریتی هایی که ثروت فراوانشان را به خیریه ها اهدا کردند + تصاویر

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها