صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

نقد و بررسی سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

 

کسی در سریال حضور دارد  که من بشناسم؟

پژمان جمشیدی و سام درخشانی که پرکارترین کمدین های چند سال اخیر سینما بوده اند، در این سریال نیز هم بازی شده اند. حامد کمیلی که اخیراً در فیلم « جمشیدیه » او را دیده بودیم، دیگر بازیگر سریال است. از بازیگران قدیمی هم فرهاد آئیش و گوهر خیراندیش در سریال حضور دارند. آناهیتا درگاهی هم جایگزین ریحانه پارسا در سریال شده است. امیر مهدی ژوله هم به عنوان بازیگر در سریال حضور دارد.

داستان سریال درباره چیست ؟

قصه سریال دقیقاً از نقطه پایانی قسمت دوم فیلم « خوب، بد، جلف » آغاز می شود جایی که یک گروه تروریست چچنی کنترل موقعیت را در دست گرفته اند و به دنبال اهداف خودشان هستند.

خالق سریال کیست ؟

در نسخه سینمایی پیمان قاسم خانی اما کارگردان سریال « محسن چگینی » است که بیشتر او را با تهیه کنندگی سریال های طنز از جمله « پاورچین » به یاد می آورند.

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

نکات مثبت سریال ؟

ترکیب پژمان جمشیدی و سام درخشانی که می تواند حداقل چند باری مخاطب را بخنداند.

نکات منفی سریال ؟

از قسمت اول فیلم « خوب،بد،جلف » تا امروز که سریال «خوب، بد، جلف: رادیواکتیو » منتشر شده، کیفیت شوخی ها در حد زیادی تنزل پیدا کرده است.

شوخی هایی که تیم نویسندگان « خوب، بد، جلف: رادیواکتیو » برای سریال نوشته اند، گاه چنان بی مزه است که تماشاگر را متعجب می کند. تمسخر لهجه ها و موارد مشابه، بعید است که بتواند به موفقیتی برسد.

مشابه قسمت دوم فیلم سینمایی « خوب، بد، جلف » در اینجا هم قصه قابل قبولی برای روایت وجود ندارد. هرچه که هست مجموعه ای از موقعیت های طنز است که به دلیل کیفیت نازل، تماشاگر را از خود دور می کند.

کارگردان سریال « خوب، بد، جلف: رادیواکتیو » محسن چگینی است. چگینی تهیه کننده سریال های طنز محبوب تلویزیونی در دو دهه اخیر بوده و این اولین تجربه کارگردانی او به شمار می رود. اتخاذ برخی تصمیم ها توسط چگینی در سریال مورد تعجب است از جمله سکانس قطار که سر بازیگران کشیده شده و به نظر می رسد با دوربین تلفن همراه فیلمبرداری شده است!

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو

این سریال محصول کدام شبکه است؟

فیلیمو

عامل تاثیرگذار برای تماشای سریال؟

پژمان جمشیدی و سام درخشانی

حرف آخر :

اگر از دیدن فیلم های « خوب، بد، جلف » لذت برده اید، سریال هم می تواند رضایت شما را جلب کند.

 

منتقد: رضا توسلی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

 

نام سریال : خوب، بد، جلف: رادیواکتیوKhub bad jelf Cooldownload

ژانر : کمدی

کارگردان: محسن چگینی

شبکه نمایش دهنده : فیلیمو

کشور : ایران

زبان : فارسی

مدت زمان هر اپیزود : 60 دقیقه

تاریخ آغاز پخش سریال : بهمن 1399

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها