صفحه اصلی > رپرتاژ : تجربه برترين رايحه هاي مطرح دنيا با هزينه اقتصادي

تجربه برترين رايحه هاي مطرح دنيا با هزينه اقتصادي

بهترین رایحه دنیا

 

تجربه برترین رایحه های مطرح دنیا با هزینه اقتصادی

شرکت روونا ROVENAبرند معروف شرکت تولید انواع عطر و ادکلن کالکشن در امارات متحده و فرانسه است که انواع رایحه های ادکلن های خاص و برند های معروف دنیا را با استفاده از خریداری فرمولاسیون های ساخت عطر و ادکلن شرکت ها و با تولید شیشه مختص برند ها و نام منحصر به فرد ، تولید و به بازار عرضه می کند .

تمامی افراد و کسانی که دوست دارند رایحه های منحصر به فرد عطر ها و ادکلن های گران قیمت را تجربه کنند می توانند یکی از بهترین کالکشن های موجود در سایت دانژه پرفیوم (Danjehperfume.ir) را انتخاب و خریداری کنند.

نکات انتخاب عطر

عطری که انتخاب می‌کنید، همیشه نکات خاصی را درباره شما بیان می‌کند. به همین دلیل هم بعضی‌ها عطر را سفیر پنهانی و نامرئی هر فرد می‌دانند که شخصیت او را به دیگران معرفی می‌کند. عطر انتخابی شما درواقع از یک‌سو نوعی زیورآلات نامرئی است که باعث می‌شود لباستان با جذابیت بیشتری مورد توجه دیگران قرار بگیرد و از سوی دیگر حس‌وحال درونی شما را به دیگران نشان می‌دهد. پس عطرها به همین راحتی انتخاب نمی‌شوند و هر شخصیتی دلایلی خاص برای انتخاب عطر مورد علاقه‌اش دارد. کارشناسان فروشگاه دانژه پرفیوم با توجه به نیاز مشتری و راهنمایی به آنها کمک میکنند تا عطر و رایحه مناسب سلیقه خود را انتخاب و خریداری نمایند.

بهترین رایحه دنیا تكنيك بويدن صحيح عطر چيست؟

تكنيك صحيح بويدن در هنر عطرسازي يا حتي عطرفروشي نيز اهميت زيادي دارد . بويدن يك عطر يا يك ماده معطر و درك ساختار رايحه يا اجزاي تشكيل دهنده آن كاري سخت است و علت اين سختي به اين جهت است كه حس بويايي به سرعت نسبت به بوي ثابت ، بي حس ميشه و ديگه اون را احساس نمي كنيد . پس مهمترين لحظه همان اولين برخورد با عطر مورد نظراست . چون شفاف ترين تصوير از آن عطر در همين لحظه شكل ميگيرد . با گذشت زمان و در مراتب بعدي بوييدن ، اين تصوير مات تر و كم رنگ تر مي شود . بنابراين اولين مهارتي كه يك عطار بايد ياد بگيره اينكه بتواند در اولين برخورد بيشترين اطلاعات را بدست بياورد و آن را به خاطر بسپارد . اين بسيار مهم است كه شما بدانيد بويدن در واقع بايد باذهن شما انجام بشود و همه آنچه از يك عطر كشف خواهد شد در ذهن و فكر شما شكل خواهد گرفت نه با بيني . بنابراين سعي كنيد در زمان بويدن چشمهايتان را ببنديد و با هربار بويدن كه به صورت كوتاه و مختصر باشد ، بيني را از نمونه دور كرده و در مورد آن رايحه فكر كنيد. اين كار نه تنها باعث ميشه رايحه در خاطرتان بهتر بماند بلكه ، اجازه مي دهيد درك كنيد عطر چه كاركتر و شخصيتي دارد .

نشانه هاي عطر فاسد شده

اگر از عطر خود بخوبي مراقبت نكنيد ممكن است فاسد شود! يعني تعادل شيميايي ساختار مولكولي عطر از بين ميرود و علاوه بر تغيير بو و رايحه ممكن است باعث تحريك پوست بشود و اثرات آلرژيك بهمراه داشته باشد .

خبر خوب اينكه نشانه هايي وجود دارد كه شروع فرآيند فاسد شدن عطر را ميتوانيد تشخيص دهيد :

_ اولين نشانه تغيير رنگ است . گاهي رنگ عطر تيره تر ميشود و در بعضي موارد هم رنگ عطر به شيري رنگ ميگرايد . يا يك لايه ي شيري رنگ بر روي آن ايجاد ميشود .

_ دومين نشانه ي فاسد شدن ادكلن و عطر تغيير بوي آن است . بعضي از عطرها با شروع فرآيند فساد بوي الكل به خود ميگيرند . بعضي هم قدرت و گيرايي اوليه ي رايحه را از دست ميدهند .
متاسفانه اگر تاريخ انقضاي عطر شما بگذرد و يا بدليل نگهداري غلط عطر شما فاسد شود ديگر كاري از دست شما بر نمیاید وخوشبختانه تمامی عطر های موجود در فروشگاه اینترنتی دانژه پرفیوم دارای بارکد و تاریخ انقضا بوده و با جعبه و بصورت هارد باکس بدست مشتری می رسد.

قیمت عطر

همه میدانیم که در سالهای اخیر با بالا رفتن قیمت دلار قیمت عطرهای ارجینال نیز بصورت فزاینده ای افزایش پیدا کرده است حال اگر قصد خرید عطر و ادکلن زنانه و یا مردانه دارید و از طرفداران یکی از رایحه های معروف جهانی هستید بدانید با خرید عطرهای قیمت مناسب شرکتیROVENA در شیشه های منحصر به فرد ، کیفیتی عالی بهمراه ماندگاری ایده آل از طریق سایت دانژه پرفیوم با اصالت به هدف خود رسیده اید و بیش از بهایی که پرداخته اید ، رضایت شما جلب خواهد گردید. خرید عطر و ادکلن از فروشگاه اینترنتی دانژه پرفیومبه صورت آنلاین در سراسر کشور انجام می شود. لازم بذکر است با اولین خرید از سایت میتوانید مهمان 5% تخفیف ویژه شوید.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها