صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : رایان رینولدز: اگر با کانادایی بودنم مشکل ندارید، دوست دارم جیمز باند باشم!

رایان رینولدز: اگر با کانادایی بودنم مشکل ندارید، دوست دارم جیمز باند باشم!

Ryan Reynold00

«رایان رینولدز» می‌گوید تمایل دارد در نقش «جیمز باند» بازی کند. ستاره فیلم‌های «ددپول» (Deadpool) در مصاحبه با «تایمز» از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود گفته و در بخشی از آن برای بازی در نقش این شخصیت بریتانیایی ابراز تمایل کرده است.

رینولدز می‌گوید: «شنیده‌ام دنبال جیمز باند جدیدی هستند. می‌توانید قبول کنید که یک کانادایی به جای مارتینی مشروب جین و تونیک بنوشد؟ اگر قبول می‌کنید، علاقه‌مندم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تهیه‌کنندگان «جیمز باند» در مقابل تغییر جنسیت مأمور ۰۰۷ مقاومت نشان داده‌اند اما ممکن است به تغییر ملیت این شخیصت واکنش منفی نداشته باشند. هرچند این تغییر هم بدون تردید اعتراض بسیاری از هواداران سنت‌گرای چندگانه را در پی خواهد داشت.

«دووین جانسون» همبازی رینولدز در فیلم «اعلان قرمز» (Red Notice) این هفته در مصاحبه با مجله «اسکوایر» به بازی در نقش باند ابراز تمایل کرده و گفته بود: «پدربزرگم در «تنها دو بار زندگی می‌کنی» با «شان کانری» همبازی بود و نقش یک شخصیت شرور را بازی کرد. خیلی خیلی جذاب است. دوست دارم مسیر او را دنبال کنم و باند بعدی باشم. نمی‌خواهم شرور باشم. باید باند باشم.»

«باربارا بروکلی» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم‌های باند در مصاحبه با «پانیوز» ادعا کرده بود که بازیگر بعدی پس از «دنیل کریگ» تا سال ۲۰۲۲ معرفی نخواهد شد: «می‌خواهیم دنیل وقتی برای گرامی داشته شدن داشته باشد. سال آینده شروع می‌کنیم به فکر کردن در مورد آینده.»

«کری فوکوناگا» کارگردان «وقتی برای مردن نیست» هم اضافه کرده بود که جانشین کریگ کار سختی پیش رو خواهد داشت: «به نظر من برای هر کسی که جانشین دنیل شود کار دشواری خواهد بود، چون اگرچه «پی‌یرس برازنان» را در اوایل دهه سوم زندگی‌ام دوست داشتم، و فیلم‌ها را دنبال می‌کردم. [اما] وقتی دنیل آمد، نسخه‌ای چنان متفاوت از شخصیت ارائه کرد که تا آن زمان ندیده بودم، و باعث شد که به عنوان یک بزرگسال به دیدن فیلم‌ها برگردم. هر کسی که این نقش را بازی کند باید آن کاریزما را داشته باشد، باید آن لایه‌ها را داشته باشد.»

تاکنون نام «تام هاردی»، «تام هیدلستون»‌، «ریچارد مدن»، «هنری کویل»، «رگی-ژان پیج»، «ادریس البا»، «کیلین مورفی» و بسیاری دیگر به عنوان گزینه‌های جایگزینی کریگ مطرح شده است.

«سم مندز» کارگردان «اسکای‌فال» (Skyfall) دسامبر دو سال قبل در مصاحبه با «ساندی تایمز» گفته بود: «وقتی به این فیلم‌ها فکر می‌کنم احساس بدی به من دست می‌دهد. ساختن‌شان بسیار دشوار است. مانند مربی‌گری در تیم فوتبال انگلستان است. فکر می‌کنید اگر برنده شوید نجات پیدا می‌کنید. اگر بازنده شوید سرتان را از دست می‌دهید. پیروزی در کار نیست. تنها بقا اهمیت دارد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها