صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : گل گدوت به بازسازی فیلم «To Catch a Thief» آلفرد هیچکاک پیوست

گل گدوت به بازسازی فیلم «To Catch a Thief» آلفرد هیچکاک پیوست

gal gadot to catch a thief remake

«گل گدوت» در بازسازی فیلم کلاسیک «گرفتن دزد» (To Catch a Thief) «آلفرد هیچکاک» نقش‌آفرینی می‌کند. این فیلم در سال ۱۹۵۵ با بازی «کری گرانت» و «گریس کلی» و با بودجه ۲.۵ میلیون دلاری ساخته شد.

داستان فیلم به نویسندگی «جان مایکل هیز» بر اساس رمانی به همین نام نوشته «دیوید داج»، در مورد یک سارق جواهرات به نام رابی با بازی گرانت بود که پلیس فرانسه سعی داشت او را به دام بیندازد. نویسندگی فیلمنامه نسخه بازسازی به «آیلین جونز» سپرده شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، نسخه جدید فیلم در مراحل ابتدایی پیشرفت قرار دارد اما گدوت برای بازی در آن به پروژه پیوسته است. این بازیگر اسرائیلی اخیراً در «اعلان قرمز» (Red Notice) نتفلیکس مقابل «رایان رینولدز» و «دووین جانسون» دیده شده و به زودی در «مرگ روی نیل» (Death on the Nile) را روی پرده دارد. پیش‌تر گزارش شده بود که گدون نقش «ملکه بدجنس» را در بازسازی لایو-اکشن «سفید برفی» (Snow White) دیزنی و «کلئوپاترا» ملکه مصری را بازی خواهد کرد.

این پروژه در استودیوی پارامونت تولید خواهد شد که نسخه اصلی را پخش کرده بود. گدوت با کمپانی «پایلوت ویو» یکی از تهیه‌کنندگان «گرفتن دزد» خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها