صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد شدید پیتر دینکلیج از بازسازی «سفید برفی و هفت کوتوله»

انتقاد شدید پیتر دینکلیج از بازسازی «سفید برفی و هفت کوتوله»

Peter Dinklage - پیتر دینکلیج

لایو-اکشن‌سازی‌های دیزنی پس از «دیو و دلبر» (Beauty and the Beast)، «کتاب جنگل» (The Jungle Book)، «علاءالدین» (Aladdin) و «سیندرلا» (Cinderella)، و چند فیلم دیگر، با «سفید برفی و هفت کوتوله» (Snow White and the Seven Dwarfs) ادامه پیدا خواهد کرد. «مارک وب» که فیلم‌های «مرد-عنکبوتی» با بازی «اندرو گارفیلد» را در کارنامه دارد، «ریچل زگلر» ستاره موزیکال «داستان وست ساید» (West Side Story) را برای نقش «سفید برفی» و «گل گدوت» را برای نقش «ملکه بدجنس» انتخاب کرده است.

برخی از هواداران از این انتخاب بازیگران استقبال نکردند، اما «پیتر دینکلیج» بازیگر برنده امی «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در مصاحبه جدیدی با «مارک مارون» ماهیت این پروژه را زیر سؤال می‌برد. دینکلیج می‌گوید: «تزویر بی‌داد می‌کند. واقعاً نمی‌خواهم به کسی توهین کنم، اما وقتی مفتخرانه اعلام کردند که یک بازیگر لاتین تبار را برای نقش «سفید برفی» انتخاب کرده‌اند، کمی تعجب کردم. هنوز قرار است داستان «سفید برفی و هفت کوتوله» را روایت کنید. لحظه‌ای درنگ کنید و ببینید می‌خواهید چه کنید. برای من به‌هیچ‌وجه منطقی نیست.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دینکلیج ادامه می‌دهد: «از یک جهت پیشرفت کرده‌اید اما هنوز می‌خواهید آن داستان عقب‌گردکننده لعنتی در مورد هفت کوتوله که در یک غار با هم زندگی می‌کنند را روایت کنید، چه غلطی می‌کنید، دوستان؟ آیا از جایگاهم برای پیشرفت در این زمینه استفاده نکرده‌ام؟ به گمانم به اندازه کافی صدایم شنیده نشده. نمی‌دانم چه استودیویی می‌خواهد این فیلم را بسازد اما بسیار افتخار می‌کردند. به بازیگران و افرادی که تصور می‌کردند کار درستی انجام می‌دهند احترام می‌گذارم. اما می‌گویم، دارید چه کار می‌کنید؟»

دینکلیج اضافه می‌کند که اگر قرار بود این داستان افسانه‌ای با «یک نگاه جلورونده جذاب» بازسازی شود می‌توانست هیجان‌زده باشد، اما دیزنی تنها قصد بازسازی لایو-اکشن آن داستان کلاسیک را دارد.

تاریخ شروع فیلمبرداری «سفید برفی» و سال اکران فیلم نامشخص است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها