صفحه اصلی > رپرتاژ : کیفیت ساندویچ پانل ماموت

کیفیت ساندویچ پانل ماموت

کیفیت ساندویچ پانل ماموت

 

 

ساندویچ پانل گونه‌ای از مصالح ترکیبی میباشد با یک لایه میانی که ميتواند از فوم پلی اورتان، پشم سنگ و سایر مواد دیگر ساخته شده باشد. ساندویچ پانل از دو طرف با لایههای فلزی مانند آلوزینک و يا گالوانیزه احاطه مي‌شود. از نظر جنس لایه بیرونی می‌توان ساندویچ پانل‌ها را به انواع مختلفي تقسیم بندی کرد از قبيل: یک رو ورق یک رو فویل / دو رو فویل / دو رو نایلون / یک رو ورق یک رو کاغذ . پوشش‌هاي فلزی مورد استفاده در ساندویچ پانل‌های توليدي شرکت ماموت مقاومت به خوردگی و استحکام بالايي دارند. ورق آلوزینک مورد استفاده از فولاد کربنی تشكيل شده است كه روي آن يك لايه پوشش آلیاژی متشكل از 55% آلومینیوم، 43% روی و 16% سیلیکون قرار دارد. عنصر آلومینیوم مقاومت به خوردگی و عنصر روي خواص ضد سایش ورق را افزایش می دهند

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره ما در تماس باشید

تلفن همراه : 09123827865

کارشناس فروش پانل مستقیم :

 02832222717

ورق های ساندویچ پانل

ورقهای مورد استفاده به صورت كويل، همگي پیش رنگ بوده و طی فرآیند پوشش‌دهی “کویل کوتینگ”، رنگ شده‌اند. تنوع رنگ اين ورقها محدوده گسترده‌ای از انتخاب فام را در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد. پوشش رنگ در قسمت بیرونی رزین پلی استر کوره‌ای به ضخامت 25 میکرون و در قسمت داخلي رنگ پرایمر کوره‌ای به ضخامت 7 میکرون جهت اتصال بهتر ورق به فوم می‌باشد. مجتمع صنعتی ماموت بنا به سفارش مشتری، امکان تولید ساندویچ پانل با ورق استیل جهت مصرف در صنایع غذایی و ورق آلومینیوم جهت مصارف ساختمانی را نيز دارد. در جدول زیر برخی از خواص مکانیکی و شیمیایی ورق های استفاده شده در پوشش ساندویچ پانل های مجتمع ماموت ذکر شده است.

مشاهده محصولات  و  ساندویچ پانل های دنیای ماموت

انتخاب ساندویچ پانل های متنوع  شرکت ماموت

ساندویچ پانل دیواری ماموت

ساندویچ پانل سقفی دنیای ماموت

ساندویچ پانل سردخانه ای دنیای ماموت

ساندویچ پانل اتاق تمیز کلینروم دنیای ماموت

اتاق حمل بار دنیای ماموت

اتاق یخچالی ایسوزو

اتاق یخچالی نیسان

کانتینر یخچالی 20 فوت الی …. بالاتر

زیر صفر بالای صفر

دیفراستدار

و

انواع  ورق های رنگی گالوانیزه , آلوزینگ , آلومینیوم  و ورق های پلی کربنات شفاف و نشکن ونسوز

ساخت و نصب و راه اندازی از صفر تا صد سرد خانه ای امونیاکی و فریون

ساخت و نصب ساختمان های پیش ساخته اداری کمپ تجهیز کارگاه  بصورت کلید تحویل خانه های ویلایی مسکونی بصورت پیش ساخته هر 100 متر مربع بنا در 45 روز کاری

طراحی و تولید و اجرای انواع کانکس سالنی مدیریتی کارگاهی بصورت ثابت و سیار

.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید

تلفن همراه : 09123827865

کارشناس فروش پانل مستقیم :

02832222717

نوع فوم ساندویچ پانل  ماموت  

فوم پلي يورتان (PIR/PUR) با دانسيته (kg/m³)40±2

سازگار با محيط زيست (فاقد گازهاي مخرب لايه اوزون و گازهاي گلخانه اي)

اشتعال پذيري كم (طبق استاندارد DIN 4102)

ميزان جذب رطوبت پايين (مطابق استاندارد ASTM D570)

نوع ورق ساندویچ پانل  ماموت

ورق آلوزينك/گالوانيزه پيشرنگ شده با ضخامت 0.5mm و از نوع سوپر پلي استر كوره اي با ضخامت 25µ رنگ رويه

(مطابق جدول استاندارد رنگ RAL) در قسمت بيرون و 7µ پرايمر در قسمت داخلي براي چسبندگي بيشتر فوم به ورق

ضخامت ساندویچ پانل سقفی ماموت  (cm)

4، 5، 6، 8، 10، 12/5، 15

عرض ساندویچ پانل سقفی ماموت (cm)

116 (مفيد=114)، 104/5 (مفيد=103)، پيچ مخفي 116 (مفيد=112)

ساندويچ پانل سقفي (از طول 2 متر الي 13/6 متر، مطابق با سفارش مشتري) 5 گام شادولاين/ذوذنقه اي

ضخامت (cm)

4، 5، 6، 8، 10

اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند (بالاتر از 13 متر) قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد

اين نوع ساندويچ پانل به دو صورت دو رو ورق آلوزينگ و يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل با ضخامت 4 الي 10 cm توليد مي شود

ساندويچ پانل هاي سقفي با طرح شادولاين ذوزنقه توليد ميگردد و اين طرح در ظاهر ورق رويي ساندويچ پانل مشخص ميباشد و شرکت براي زيبايي نماي سقف در حالت شيبدار اقدام به توليد ورق با طرح سفال نموده كه با ساخت خرپا ميتوان سقفي با نماي فوق العاده زيبا ايجاد كرد .

در اين نوع ساندويچ پانل ورق رو داراي طرح شادولاين ذوزنقه و ورق زير صاف يا شيار دار ميباشد كه جهت توليد ابتدا ورق ها كه بصورت كويل وارد شركت شده اند توسط دستگاه تمام اتوماتيك ورق صاف كن باز و صاف شده و پس از فرم دهي با دستگاه رول فرمينگ شده و با توجه به طرح از قبل تعيين شده ورق فرم گرفته و مابين دو ورق فوم پلي يورتان بصورت يكنواخت و خطي ريخته شده و پس از پخت شكل نهايي ساندويچ پانل بدست مي آيد . اين نوع ساندويچ پانل جهت استفاده در سقف مي باشد كه با توجه به گامهاي ذوزنقه اي و شكل اورلپ آن امكان نفوذ آب به داخل را از بين مي برد و جهت طولهاي بلند )بالاتر از 13 متر( قابليت اورلپ شدن روي يكديگر را دارد .

اين نوع ساندويچ پانل به چند روش : دو رو ورق آلوزينگ و يا دو رو گالوانيزه ، يك رو آلوزينگ و يك رو گالوانيزه ، يك رو ورق آلوزينگ از بيرون و فويل مسلح آلومينيومي از داخل و يا يك رو گالوانيزه از بيرون و يك رو فويل از داخل با ضخامت 4 الي 10 سانتيمتر با فوم تزريقي پلي يورتان سخت توليد مي شود .

اين پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ريزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترين نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضريب هدايت حرارتی بسیار پايین از نوع بهترين عايق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد . عرض مفید پانل سقفی 01/1 متر كه با در نظر گرفتن اورلپ ، عرض كلي 08/1 متر می باشد . ضمناً شكل ورق اورلپ شده به گونه اي است كه بهترين نوع آب بندی و زيبايی سطح کار در هنگام اورلپ کردن دو پانل سقفی را بر روی يکديگر را ايجاد ميكند.

نوع ديگري از پانل ها ي توليد شده شرکت از يك رو ورق و طرف ديگر از فويل آلومينيوم يا كاغذ ميباشد كه بهترين نوع براي سقف كاذب و پوشش روي ساختمانهاي صنعتي و انبار هاي سوله ميباشد.)

.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید

تلفن همراه : 09123827865

کارشناس فروش پانل مستقیم : 02832222717.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها