صفحه اصلی > رپرتاژ : دانلود قسمت 24 سریال مانکن قسمت دهم دل و 13 کرگدن

دانلود قسمت 24 سریال مانکن قسمت دهم دل و 13 کرگدن

دانلود قسمت 24 مانکن

قسمت 24 سریال مانکن، قسمت دهم سریال دل، قسمت 13 کرگدن و قسمت سوم خواب زده از این هفته به همراه فیلم سینمایی درخونگاه در شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد. شما می توانید لینک هر چهار سریال را از وبسایت کول دانلود، دریافت نمایید. در ضمن با مراجعه به وبسایت کول دانلود افزون بر این چند اثر، به آرشیو بسیار کاملی از فیلم ها و سریال های جذاب و دیدنی ایرانی روز و قدیمی دسترسی خواهید داشت که همگی آن ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم ایرانی و سریال های روز و جدید می باشد.

 

مانکن، آخرین ساخته حسین سهیلی زاده با بازی محمدرضا فروتن, مریلا زارعی, نازنین بیاتی, امیرحسین آرمان, حسین پاکدل, الهام پاوه نژاد, عارفه معماریان و رضا توکلی، بهشاد شریفیان، پانته ا کی قبادی، رابعه مدنی، بهزاد خلج ، بهزاد محسنی، مائده محمدی و محمد صادقی می باشد.

در قسمت های اخیر این سریال شاهد اتفاق های بسیاری بودیم، از پیدا کردن مدارک معدن نمک پدر همتا که یک روز پیش از مرگ خود سند آن را به نام همتا زده بوده و جالب این که این سند سر از گاوصندوق اخگر در آورده بوده است، در حالی که پدر همتا هنوز زنده است و این نشان می دهد که اخگر کاملا از پیش با نقشه به سمت همتا رفته با این هدف که بتواند این معدن را از چنگ وی در بیاورد.

در قسمت 23 نیز دیدیم که چگونه وکیل کتی پس لودادن نقشه هایش از سوی کاوه، در پی تلافی برمی آید و وی را به زندان می اندارد سپس همتا پس از سند خوردن معدن چندین میلیادری به نام خودش، به نزد کتی می رود و می گوید که همه 7 میلیارد بدهی کاوه را پرداخت می کند ولی کتی از این بازداشت ابراز بی خبری می کند و به کلانتری می آید و با رضایت دادن و پاره کردن سفته ها کاوه را آزاد می کند و سپس وی را طلاق می دهد.

 

اکنون باید منتظر ادامه این سریال در قسمت بیست و چهارم شد. شما را به دیدن این قسمت از سریال جذاب مانکن در سایت کول دانلود دعوت می کنیم. شما می توانید قسمت 24 مانکن را با 5 کیفیت گوناگون و با ترافیک نیم بها دانلود کنید.

 

دریافت قانونی این اثر: دانلود قسمت 24 مانکن

 

 دانلود قسمت دهم سریال دل

سریال دل با بازی بهرام افشاری، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، حامد بهداد، ساره بیات، کوروش تهامی، سعید راد، لیلا زارع، علی سخنگو، مهراوه شریفی‌نیا، تینو صالحی، مهدی کوشکی، نسرین مقانلو و یکتا ناصر عنوان جدیدترین اثر منوچهر هادی می باشد که اکنون به ایستگاه دهم رسیده است. 

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که اتابک به نوبه خود سعی می کند تا دوباره رستا را به ازدواج با ارش ترغیب کند، وی حتی به منزل پدری رستا می رود و جلوی جمع از او عذرخواهی می کند ولی رستا تن به این خواسته نمی دهد. رستا که از سوی مادر آرش چند روز قبل به اتفاق خواهرش از شرکت اخراج شده است، این بار با دعوت اتابک برای بازگشت به گالری روبرو می شود ولی این را هم به طور صریح نمی پذیرد.

در قسمت 9 نیز شاهد تلاش های مستمر مادر آرش در جهت نزدیک کردن رابی و آرش است گرچه با مقاومت سفت و سخت آرش روبرو می شود. رابطه می توان گفت پنهانی رستا و مهران از سوی آوا خواهر رستا کشف می شود. رستا به شرکت و گالری جواهرات بازمی گردد. برای نخستین بار از بهرام افشار نیز در سریال دل رونمایی می شود که وی که فاراب نام دارد در زندان به سر می برد ولی این جور که مشخص است قرار است که به زودی آزاد شود.

در ادامه نیز روابط مخفیانه اتابک با کارکتر لیلا زارع به مراحل جدی تری می رسد. و البته مشخص می شود که وی قبلا همسر فاراب بوده است که بعده ها از وی طلاق می گیرد و فاراب نیز به زندان می رود. جریان از این قرار بوده که بازیگر نقش لیلا زاعر به دلیل بدهی های خانوادگی و پس از سکته کردن پدر خانواده زیر قرض و چک های پاس نشده و زیر فشار طلبکار هایی که هر روز به در خانه شان می آمدند بوده و یک روز، فاراب با طلبکارها درگیر می شود و آن ها را از خانه دور می کند!

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 10 از سریال دل از لینک زیر دعوت می نماییم. ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت دهم دل

 

دانلود قسمت 13 کرگدن

 داستان سریال کرگدن حول زندگی پنج جوان می گردد. جوانانی که به واسطه مهارت‌ هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آن هاست؛ فارغ از این که چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیرقابل پیش‌ بینی را رقم می زنند.

در این سریال مصطفی زمانی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، پانته آ پناهی ها، شراره دولت آبادی، پوریا رحیمی سام، هدی زین العابدین، کاظم سیاحی، بانیپال شومون، نادر فلاح، معصومه قاسمی پور، الهام کردا، مجید آقاکریمی، محمد امین و مهدی کوشکی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت 13 کرگدن

 

دانلود سریال موچین

همچنین سریال بعدی که قرار است از شبکه نمایش خانگی پخش شود؛ “موچین” نام دارد. یک سریال کمدی به کارگردانی حسین تبریزی که قرار است به زودی قسمت اول آن پخش شود.

در سریال موچین علی صادقی, مهران رجبی, امیر نوری, حمید لولایی, مرجانه گلچین, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, رابعه اسکویی, شهره لرستانی و آشا محرابی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال موچین

 {jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها