صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقاد طرفداران «The Last of Us» به ریش پدرو پاسکال در این سریال

انتقاد طرفداران «The Last of Us» به ریش پدرو پاسکال در این سریال

The Last of Us

«کریگ میزین» یکی از نویسندگان «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) به انتقاد بعضی از هواداران از ریش «پدرو پاسکال» واکنش نشان داد. پاسکال در این اقتباس تلویزیونی از بازی ویدیویی محبوب پلی استییشن نقش جوئل را مقابل «بلا رمزی» در نقش «الا» بازی کرده است.

میزین که در کنار «نیل دراکمن» یکی از پدیدآورندگان سریال است در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به یاد آورده است که انتخاب پاسکال سبب شده برخی از هواداران از ریش او انتقاد کنند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، میزین می‌گوید: «شما می‌خندید، اما برای برخی مردم این ختم ماجرا است! می‌گویند: «خدای من، حتی ریش او شبیه به جوئل در بازی ویدیویی نیست.»»

پاسکال اعتراف می‌کند که او و رمزی «در مورد برآورده کردن انتظارات مردم ترسیده» بوده‌اند. رمزی می‌گوید با توجه به اینکه بعضی از هواداران از نزدیک به یک دهه قبل برای این نقش بازیگرانی انتخاب می‌کردند، او تصمیم گرفته در شبکه‌های اجتماعی توجهی به نظرات آن‌ها نکند: «از همه‌اش آگاهم. راستش اولین تجربه‌ام از واکنش‌های به‌شدت منفی بود.»

دراکمن می‌گوید: «می‌خواستیم خلاف «رزیدنت ایول» عمل کنیم – اثری که عاشقش هستم، اما خیلی اغراق‌آمیز بود و شما با عنکبوت‌های غول‌پیکر می‌جنگیدید و مسئله تنوع دشمنان بود. چه می‌شد اگر روابط صمیمانه اهمیت پیدا می‌کرد – یک تفحص در عشق بی‌قید‌وشرط والدین نسبت به فرزند و نتایج زیبا و خیلی وحشتناکی که دارد؟»

«نیک آفرمن» در نقش بیل، «نیکو پارکر» در نقش سارا، «استورم رید» در نقش رایلی، «لامار جانسون» در نقش هنری، «ماری بارلت» در نقش فرانک، «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج»، «گابریل لونا»، «جفری پیرس» و «مرل دندریج» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

پخش سریال «آخرین بازماندگان ما» از ۱۵ ژانویه آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها