صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : میلی بابی براون اولین بازیگر زیر 20 ساله ای شد که دستمزد 10 میلیون دلاری می گیرد

میلی بابی براون اولین بازیگر زیر 20 ساله ای شد که دستمزد 10 میلیون دلاری می گیرد

millie bobby brown

«میلی بابی براون» بازیگر ۱۸ ساله سریال «موجودات عجیب» (Stranger Things) به اولین بازیگر زیر ۲۰ ساله با دستمزد ۱۰ میلیون دلاری تبدیل شد. براون که برای سریال «موجودات عجیب» نیز دستمزد چند میلیون دلاری دریافت کرده، با فیلم «انولا هلمز ۲» (Enola Holmes 2) «تاریخ‌سازی» کرده است.

«ورایتی» هفته پیش گزارش داد که براون به اولین بازیگر زیر ۲۰ ساله با دستمزد ۱۰ میلیون دلاری برای یک فیلم لقب گرفته است. نتفلیکس تأیید کرده است که این دنباله تا پایان سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پیش‌تر گزارش شده بود که دارایی خالص براون حدود ۱۰ میلیون دلار یا ۸.۱ میلیون پوند است. او برای فصل اول سریال «موجودات عجیب» ۲۰ هزار دلار در هر اپیزود دریافت کرده بود در حالی که تا فصل سوم این رقم به ۳۰۰ هزار دلار افزایش یافت. او برای قسمت اول «انولا هلمز» ۶.۱ میلیون دلار دریافت کرده است.

داستان قسمت اول «انولا هلمز» در مورد ناپدید شدن مادر هلمز در روز تولد شانزده‌ سالگی انولا بود. او باید به کمک برادرانش مادرش را پیدا می‌کرد اما به زودی متوجه می‌شد که آن‌ها بیشتر علاقه دارند او را به مدرسه بفرستند. انولا کاری را انجام می‌داد که هر دختر جوان و جسوری در دهه‌ی ۱۸۸۰ می‌کرد – به لندن فرار می‌کرد تا مادرش را بیابد. دیگر بازیگران فیلم «هلنا بونهام کارتر»، «عادل اختر»، «فایونا شا»، «برن گورمن» و «سوزان کوکوما» بودند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها