صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امتیازات سریال «The Last of Us» منتشر شد

امتیازات سریال «The Last of Us» منتشر شد

The Last of Us

سریال «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) که هفته آینده از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد با امتیاز ۹۷ درصد «راتن تومیتوز»‌ آغاز کرد. منتقدین بسیاری از این اقتباس تلویزیونی با بازی «پدرو پاسکال» و «بلا رمزی» ستایش کرده‌اند. منتقد «سان فرانسیسکو کرونیکل» می‌نویسد: «این فقط یک اقتباس تلویزیونی نوظهور از یک بازی ویدیویی نیست. یک سریال عالی است و بس.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، منتقد «سی‌ان‌ان» می‌نویسد: «انسانیتی خالص در پیوند میان جوئل و الی وجود دارد که به شکلی طبیعی با یک برخورد دردناک پس از برخورد دردناکی دیگر تکامل پیدا می‌کند، در حالی که مجال کافی برای بازیگران مهمانی که از مدار آن‌ها می‌گذرند می‌آفریند.»

منتقد «آتلانتیک» نوشته است: «جزئیات بسیار زیاد داستانی در «آخرین بازماندگان ما» ممکن است به نظر قراردادی برسد، اما سریال همچنان ترکیتی غنی از ژانر ارائه می‌کند، با طعم آن نوع پروژه‌های پرهزینه که تولیدات اچ‌بی‌او را از همتایانش در پلتفرم‌های استریم متمایز می‌کند.»

منتقد «بلادی دیسکاستینگ» می‌نویسد: ««آخرین بازماندگان ما» ترسی از پرسیدن سؤالات چالش‌برانگیز با پاسخ‌های دشوار یا بی‌پاسخ ندارد. به حدی استثنائی و دقیق ساخته شده که سطح تازه انتظار از اقتباس‌ها را به وجود می‌آورد.»

«آخرین بازماندگان ما» یک بازی اکشن و ماجراجویانه است که توسط «ناتی داگ» توسعه پیدا کرد و در سال ۲۰۱۳ از طریق پلی‌استیشن منتشر شد. سریال داستانی در ۲۰ سال پس از نابودی تمدن امروز روایت می‌کند. «جوئل» یک بازمانده است که برای قاچاق یک دختر ۱۴ ساله به نام «الی» به خارج از منطقه قرنطینه‌شده استخدام می‌شود. این وظیفه به ظاهر ناچیز به زودی تبدیل به یک سفر بی‌رحمانه و غم‌انگیز می‌شود و این دو باید در سراسر ایالات متحده برای بقا تلاش کنند. «نیک آفرمن» در نقش بیل، «نیکو پارکر» در نقش سارا، «استورم رید» در نقش رایلی، «لامار جانسون» در نقش هنری، «ماری بارلت» در نقش فرانک، «آنا تورو» ستاره سریال «فرینج»، «گابریل لونا»، «جفری پیرس» و «مرل دندریج» دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

پخش هفتگی «آخرین بازماندگان ما» از دوشنبه، ۱۶ ژانویه آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها