صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بخش دوم فیلم خانه امن منتظر پاسخ دنزل واشنگتن

بخش دوم فیلم خانه امن منتظر پاسخ دنزل واشنگتن

safe-house-9h

اکشن دلهره‌آور و افشاگرانه «خانه امن» صاحب قسمت دوم می‌شود.دیوید گاگنهایم وظیفه نگارش فیلم‌نامه قسمت جدید این فیلم را به عهده گرفته است.

کمپانی یونیورسال که تهیه‌کننده فیلم است، از دانیل اسپینوزا کارگردان قسمت اول برای ساخت دومین قسمت آن دعوت به همکاری کرده است.

قرار است رایان رینولدز و دنزل واشنگتن دو بازیگر اصلی قسمت اول فیلم، در دومین قسمت آن نقش‌های پرتنش قبلی خود را دوباره تکرار کنند.

رینولدز در قصه فیلم، مامور جوان و تازه‌کاری به نام مت وستن بود که مدیر یک خانه امن سازمان ضدجاسوسی در آفریقای جنوبی بود.

زمانی که محل کار او مورد حمله گروهی از اعضای همین سازمان قرار می‌گیرد تا گروگان را از بین ببرند، وی وارد یک ماجراجویی مرگبار موش و گربه بازی می‌شود.

گروگان او هم یک مامور قدیمی و سرسخت ضدجاسوسی (با بازی دنزل واشنگتن) است که اطلاعات زیادی درباره مسئولان خلافکار خود می‌داند و قصد افشای آن‌ها را دارد.

قسمت اول فیلم 202 میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرد، که حدود 120 میلیون دلار آن اختصاص به سینماهای آمریکای شمالی داشت.

این فیلم با هزینه‌ای 80 میلیون دلاری تهیه شد و سازندگانش فکر نمی‌کردند استقبال تماشاگران از آن، تا این حد زیاد و بالا باشد.

رایان رینولدز دعوت به بازی در «خانه امن2» را قبول کرده، ولی دنزل واشنگتن هنوز پاسخی به این دعوت نداده است.

قرار است فیلم‌نامه «خانه امن2» تا یک ماه دیگر آماده شود. کمپانی یونیورسال قصد دارد کلید فیلم‌برداری این فیلم را تا بهار سال جدید میلادی بزند.

این در حالی است که رایان رینولدز قرارداد بازی در سه فیلم مختلف سینمایی (با حال و هوای ابرقهرمانانه) را دارد و معلوم نیست بتواند جلوی دوربین «خانه امن2» هم ظاهر شود یا خیر.

منتقدان سینمایی «خانه امن» را پسندیدند و نقدهای مثبتی برای آن نوشتند. آن‌ها بهره‌گیری از یک قصه افشاگرانه در دل یک ماجراجویی سرگرم کنند را از عوامل مثبت «خانه امن» ارزیابی کردند.

«خانه امن2» در شرایطی وارد مرحله تولید و ساخت می‌شود که کسی فکر نمی‌کرد کمپانی یونیورسال تصمیم بگیرد اکشن ماجراجویانه خود را به صورت فیلمی دنباله‌دار درآورد

ذره بین : چیکار می خوان بکنن؟ می خوان یارو رو از قبر دربیارن!؟

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها