صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شکایت از کریستینا ریچی به دلیل بازی نکردن در یک صحنه جنسی!

شکایت از کریستینا ریچی به دلیل بازی نکردن در یک صحنه جنسی!

کریستینا ریچی

«کریستینا ریچی» در اپیزود اخیر برنامه «دیدگاه» (The View) فاش کرده است که زمانی پس از آنکه از بازی در یک صحنه جنسی امتناع کرده تهدید به شکایت شده است.

بازیگر «یلوجکتس» (Yellowjackets) به این پرسش پاسخ می‌دهد که در چند دهه گذشته صحنه‌های فیلمبرداری پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی دستخوش چه تغییراتی شده است.

ریچی می‌گوید: «واقعاً عالی است. ما خانم‌های بزرگسال‌تر همیشه در موردش حرف می‌زنیم. خیلی خوب است که می‌بینیم آن‌ها لزوماً تجارب ما را نخواهند داشت. می‌توانند بگویند: «نمی‌خواهم در این صحنه جنسی بازی کنم.»، «برهنه نمی‌شوم.» می‌توانند برای خودشان حد و مرزی تعیین کنند که ما هیچ‌وقت اجازه نداشتیم از آن برخوردار شویم.» ریچی اضافه می‌کند:‌ «یک نفر من را تهدید به شکایت کرد چون نمی‌خواستم در یک صحنه جنسی به شکلی خاص بازی کنم.»

ریچی در مصاحبه با «سیدنی سویینی» بازیگر سریال «سرخوشی» (Euphoria) برای «ورایتی» گفته بود که در حین فیلمبرداری یک پروژه تهدید به شکایت شده اما فاش نکرده بود در برابر بازی در یک صحنه جنسی مقاومت کرده است: «به یاد می‌آورم که زمانی در یک فیلم می‌گفتم با چیزی راحت نیستم و آن‌ها تهدید کردند که اگر انجامش ندهم از من شکایت می‌کنند. امروز چنین اتفاقی هرگز رخ نمی‌دهد. من به هر حال انجامش ندادم و آن‌ها از من شکایت نکردند.»

ریچی به زودی در فصل دوم «یلوجکتس» که ۲۴ مارس از شوتایم پخش می‌شود دیده خواهد شد.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امین
امین
1 سال قبل

پول گرفته قرارداد رو برای بازی بسته بازی هم نکرده طلبکارم هست

MMM
MMM
1 سال قبل

تهدید شکایت در مقابل تعهد قبلی ایجاد میشه الان یادشون افتاده مظلوم نمایی بکنند احتمالا نگفتن اسم پروژه هم به خاطر این نیست که قرارداد عدم افشا دارید؟