صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : ریچل زگلر در واکنش به نقدهای منفی Shazam 2: این روزها تنفر جذابیت دارد!

ریچل زگلر در واکنش به نقدهای منفی Shazam 2: این روزها تنفر جذابیت دارد!

شزم

«ریچل زگلر» بازیگر فیلم «شزم! خشم خدایان» (Shazam! Fury of the Gods) نقدهای منفی را «به‌شکل احمقانه‌ای خودخواهانه» نامیده است.

این فیلم که دنباله‌ای برای «شزم!» (Shazam!) سال ۲۰۱۹ است، نقدهای منفی بسیاری دریافت کرده و از طرف دیگری در گیشه با افتتاحیه داخلی ۳۰ میلیون دلاری یک شکست تجاری را رقم زده است.

زگلر که بیشتر با فیلم «داستان وست ساید» (West Side Story) «استیون اسپیلبرگ» شناخته می‌شود، در توییتر می‌نویسد: «هی فیلم ما اتفاقاً خیلی خوب است! اما مهم‌تر از آن واقعاً از ساختنش لذت بردم و افرادی که ملاقات کردم را دوست داشتم. بروید فیلم را ببینید! فرصتی به آن بدهید. بی‌دلیل نیست که امتیاز ۸۵ درصد مخاطبین دریافت کرده‌ایم.»

امتیاز مخاطبین در «راتن تومیتوز» برای این فیلم در حال حاضر به ۸۷ درصد و امتیاز منتقدین به ۵۳ درصد می‌رسد. این در حالی است که قسمت اول «شزم!» امتیاز ۹۰ درصد منتقدین دریافت کرده بود.

زگلر ادامه می‌دهد:‌ «بعضی از آدم‌ها فقط… به‌شکل احمقانه‌ای خودخواهند. اما لزومی ندارد. و می‌دانم، می‌دانم، «اگر نمی‌توانید گرما را تحمل کنید… [آشپزخانه جای شما نیست]» و چنین مزخرفاتی، و حق با شماست. اما فیلم ما واقعاً خوب است. این روزها تنفر از سرگرمی جذابیت دارد. اشکالی ندارم. ما مشکلی نداریم.»

زگلر در مصاحبه با «ان‌ام‌ای» در مورد احتمال ساخته شدن قسمت سوم گفته بود: «فکر می‌کنم جذاب خواهد بود که خط داستانی زامبی که زک به آن خیلی علاقه دارد را بسازیم. ترکیبی است از «مرده شریر» (Evil Dead) و «سوپرمن» (Superman) و «بزرگ» (Big) که به نظر می‌رسد باید جواب بدهد اما من فکر می‌کنم شاید این‌طور باشد.»

او روی فرش قرمز افتتاحیه فیلم اعتراف کرده بود که «چون به کار احتیاج» داشته بازی در «شزم ۲» را پذیرفته است: «منظورم این است که افراد زیادی این سؤال را می‌پرسند… حقیقت این بود که در میانه پاندمی بودیم و من بیکار بودم و نمی‌توانستم برای گذران زندگی نقشی به دست بیاورم چون «داستان وست ساید» هنوز بیرون نیامده بود. به دست آوردن نقش برای من خیلی سخت بود.» او اضافه می‌کند که از پیشنهاد این دنباله «خیلی هیجان‌زده» شده چرا که «قسمت اول را خیلی دوست داشتم.»

زگلر بازیگر نقش اول بازسازی لایو-اکشن «سفیدبرفی» دیزنی خواهد بود.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جواد
جواد
1 سال قبل

درسته این روز ها تنفر و زشتی جذاب شده . بحث روانشناسی هست که در مجله ترجمان خونده بودم