صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دنیای مارول و DC به یکدیگر ملحق خواهند شد!

دنیای مارول و DC به یکدیگر ملحق خواهند شد!

مارول دی سی

«جیمز گان» در مصاحبه با مجله «امپایر» از احتمال وصل شدن پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مارول و دی‌سی گفته است. این فیلمساز که به زودی «نگهبانان کهکشان ۳» (Guardians of the Galaxy Vol. 3) مارول را در سالن‌های سینما خواهد داشت، به تازگی به عنوان یکی از مدیران استودیوی دی‌سی برگزیده شده است.

گان می‌گوید: «تردیدی ندارم که این اتفاق حالا با مدیریت من محتمل‌تر شده است.» او اضافه می‌کند: «کسی چه می‌داند؟ اما چندین سال با آن فاصله داریم. فکر می‌کنم باید ابتدا ساختار آنچه می‌خواهیم بسازیم را بنا کنیم. دروغ است اگر بگویم در موردش بحث نکرده‌ایم. اما همه بحث‌ها خیلی خیلی غیرجدی و شوخی بوده.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، گان فیلم «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) را برای دی‌سی در سال ۲۰۲۱ ریبوت کرد و اسپین‌آف «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی «جان سینا» را ساخت اما در حال حاضر قرار است فیلم «سوپرمن: میراث» (Superman: Legacy) را برای این استودیو بنویسد و کارگردانی کند.

گان می‌گوید «سوپرمن» او لحنی طنزآمیز شبیه به «نگهبانان کهکشان» نخواهد داشت: «این‌گونه نیست که «سوپرمن» دقیقاً حس و حالی شبیه به فیلم «نگهبانان» داشته باشد. اتفاقاً کاملاً متفاوت است.»

این فیلمساز در دی‌س پروژه‌های دیگری چون «سوپرگرل: دنیای فردا» (Supergirl: World of Tomorrow) و «جسور و شجاع» (The Bold and the Brave) برای «بتمن» و «رابین» را تولید خواهد کرد.

گان اخیراً در مصاحبه دیگری با «رولینگ استون» معترف شده بود که ژانر ابرقهرمانی در این سال‌ها «بی‌رمق» شده است: «به نظر من مسئله بی‌رمق شدن [ژانر] ابرقهرمانی حقیقت دارد. هیچ ربطی به ابرقهرمانان ندارد. به داستان‌هایی مرتبط است که روایت می‌کنیم و اینکه آیا به شخصیت‌پردازی بی‌توجه بوده‌ایم یا نه. عاشق سوپرمن و بت‌من و مرد آهنی هستیم. چون شخصیت‌های بی‌نظیری‌اند که در دل ما جا دارند. و اگر مشتی مزخرف روی پرده به ما نشان دهند، واقعاً خسته‌کننده می‌شود.»

«نگهبانان کهکشان ۳» ۵ مه و «سوپرمن: میراث» ۱۱ ژوئیه سال ۲۰۲۵ اکران خواهند شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoseinn96
hoseinn96
1 سال قبل

جیمزگان کارش درسته

سین
سین
1 سال قبل

جان ویکو هم اضافه کنید با یه مداد دخل هر دو طرفو بیاره

Nobody
Nobody
1 سال قبل

فقط ‘Wonder Woman’
اونم نه به خاطر قوی بودنش، به خاطر خوشگل بودنش!!!!!!!

Sara
Sara
1 سال قبل

بنظر من باید ثور رو برابر سوپر من بزارن. کاپتان امریکو جلو بتمن باشه کاپتان مارول باید جلو واندر ومن باشه و تیچالا باید جلو اکوامن باشه. ایرون من هم برابر سایبرگ باشه

Marvel Man
1 سال قبل

متحد بشن بدرد نمیخوره. همینجوری دنیای هردو به قدر کافی شلوغ هست. اگه یه داستان دارک جنگ بین دو دنیا باشه با حال و هوای بازی تاج تخت که توییست ها و مرگ و میر های سورپرایز کننده داشته باشه شاید بشه بعنوان یه ایونت یه باره با چندتا فیلم‌ مناسبتی خوب دربیاد ولی نیاز به نویسندگی قوی داره.

A.S.H
A.S.H
1 سال قبل

اخرشم واسه اینکه هیچکدوم از بچه سال ها ناراحت نشن بتمن و ایرون من روبوسی میکنن سوپرمن هم از بلک ویدو خواستگاری میکنه و کت وومن هم شیرینی خورده ی ثور میشه و
تولید کننده هاشونم به ریش طرفداراشونو کسایی که این چیزارو دنبال میکنن میخندن🤣🤣🤣

مهدی
مهدی
1 سال قبل
پاسخ به  A.S.H

واب دقیقا

علیرضا
علیرضا
1 سال قبل
پاسخ به  A.S.H

بلک ویدو مُرد

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  A.S.H

آره رابرت دنیرو هم با سی جی آی جوون میکنن میگن صاحب سوپرمارکت رو به سختی لگدمال کنه و طرفدارا در همون لحظه از شدت لذت هنری سینما دونشون پاره میشه!
(حالا جالب اینجاست که چیزی که گفتم بر خلاف حرف این، اتفاقا اتفاق افتاده 🤣)

12346UWW
12346UWW
1 سال قبل

صحیح

Hanna
Hanna
1 سال قبل

قیمه ها رو نریزید تو ماستا -_-