صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : 3 خواننده پاپ علی رغم تکذیب وزیر ارشاد، ممنوعیت فعالیتشان را تایید کردند!

3 خواننده پاپ علی رغم تکذیب وزیر ارشاد، ممنوعیت فعالیتشان را تایید کردند!

امید حاجیلی

وزیر ارشاد پس از اعلام ممنوع الفعالیت شدن چند خواننده مطرح پاپ، اعلام کرد که این اخبار شایعه و تلاش برای التهاب آفرینی است.

با این حال، پس از این صحبت ها سه خواننده ای که نامشان در میان ممنوع الفعالیت ها به چشم می خورد، با انتشار متنی ممنوعیت فعالیت خود را تایید کردند.

رضا صادقی در این خصوص نوشت:«از بیست اردیبهشت تمام فعالیت‌های من رو متوقف کردند و جوابی هم از کسی نگرفتم؟ بنده با دفتر موسیقی تماس گرفتم و جواب درستی در تایید یا رد ندادن و گفتن پیگیر می‌شوند و به همین دلیل من دوهفته سکوت کردم که موضوع بررسی بشه که جوابی نگرفتم.»

امیر مقاره نیز اعلام کرد:«یا دروغ تحویل مردم ندهید یا بگویید ما اطلاع نداشتیم یا بگویید یکی لج کرده(سلیقه شخصی) و داریم درستش می‌کنیم یا بگویید تصمیمی بوده که من در جریانش نبودم و تازخ صبح جمعه فهمیدم!»

در نهایت هم امید حاجیلی هم با انتشار متنی اعلام کرده:«اینجانب امید حاجیلی مدتهاست که ممنوع‌الکار هستم و تمام پیگیری‌های من، تهیه کننده و مدیر برنامه ام از دفتر موسیقی، معاونت هنری و حراست وزارت ارشاد بی نتیجه بوده است.طبق صحبتهای جنابعالی احتمالا دوستان زیر مجموعه شما اطلاعات صحیح و کاملی در اختیارتون قرار نمیدهند که شما اینگونه تمام مشکلات و ممنوعیت ها را تکذیب میکنید.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
1 سال قبل

این خبر حجت رو بر ما تمام میکنه که هر چی مسئولین ایران گفتن، شما به صورت پیش فرض در نظر بگیرین که دروغه. حتی اگه طرف مقابل خبر هم اومد گفت دروغه، شما بدونین دروغ نیست چون مسئولین ابزارهای زیادی برای وادار کردن افراد به تکذیب کردن دارن.

یاشار
یاشار
1 سال قبل

وزیر فرهنگ و ارشاد؟
این بابا تو بهترین حالت باید میشد معلم فرهنگ و هنره پایه هفتم.

اسماعیل
اسماعیل
1 سال قبل

یکی سر پست قبلی درباره همین خواننده ها اومده بود گفته بود منبع صحیح خبر رو چک کنین که گفته این خبر غیرواقعیه و همه اینا بدون مشکل دارن میخونن..
الان خودشون اومدن گفتن اقا ما ممنوع الکاریم!!
الانه که بیاد کامنت بزاره بگه اینا غلط میکنن من میدونم مشکلی ندارن فردا کنسرت دارن سرکوچه ام منبع رو هم خبرگزاری فارس مینویسه (::

فرزاد
فرزاد
1 سال قبل

حداقل اگه کسی رو ممنوع الکار میکنید، دلیلش رو هم بگید!
شما که ماشالله موضوع واسه اتهام کم ندارید؛ محاربه، افساد فی الارض، تبلیغ علیه نظام، اختلال در نظم عمومی و…!
یا اگه اتهام کم آوردید بگید تحریک مردم از طریق دست زدن به آلت موسیقی!!!!

سین
سین
1 سال قبل

قابل توجه کاربر گرامی
Mr.Marylin Manson یا همونMMM

Marvel Man
1 سال قبل
پاسخ به  سین

بعنوان کسی که دوران نوجوانی طرفدار پر و پا قرص مرلین منسون بوده شدیداً بهم بر خورد!
ایشون محسن ماله کش …. هستن 😅

احمد
احمد
1 سال قبل
پاسخ به  Marvel Man

اون محسن ماله مخلصه اسمش.