صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پدرو پاسکال در پاسخ به بابایی خواندن شدنش توسط طرفداران: من بابایی هیچکس نیستم نخواهم شد!

پدرو پاسکال در پاسخ به بابایی خواندن شدنش توسط طرفداران: من بابایی هیچکس نیستم نخواهم شد!

پدرو پاسکال

«پدرو پاسکال» به لقبی که در شبکه‌های اجتماعی به داده‌اند واکنش نشان داده است. بازیگر سریال‌های «مندلوری» (The Mandalorian) و «آخرین بازماندگان ما» (The Last of Us) و به زودی فیلم «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) در میزگرد بازیگران «هالیوود ریپورتر» با «ایوان پیترز»، «جف بریجز»، «کیران کالکین»، «دامسون ادریس» و «مایکل امپریولی» به گفت‌وگو نشسته است.

پاسکال در مورد «ددی» یا «بابایی» خوانده شدنش می‌گوید: «بله، با آن شوخی می‌کنم. به نظر می‌رسد که کمی به نقش‌هایم مرتبط باشد. در یک دوره «مندلوری» برای «گروگو» خیلی بابایی بود، و جوئل برای الی [در سریال «آخرین بازماندگان ما»]. نقش‌هایی بابایی بودند.»

بریجز می‌پرسد: «خودت یک بابایی هستی؟» پاسکال پاسخ می‌دهد: «من بابایی نیستم. و بابایی نخواهم شد!» کالکین به شوخی اضافه می‌کند:‌ «من بابایی هستم. اما هیچ‌کس از نقش‌های بابایی من خوشش نمی‌آید.»

پاسکال پیش‌تر در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» گفته بود که او «بابایی جذاب و بی‌شرم» همه است. او به مجله «ونیتی فیر» نیز گفته بود که این ویژگی را «یک حالت ذهنی»‌ می‌داند.

پاسکال در مصاحبه با «گراهام نورتن» نیز گفته بود: «هنوز سعی می‌کنم درکش کنم. احساس می‌کنم تغییر می‌کند. هم زدی می‌گویند هم ددی.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مملي
مملي
1 سال قبل

پدرو پاسکال در پاسخ به بابایی خواندن شدنش توسط طرفداران: من بابایی هیچکس نیستم نخواهم شد! يكم تو نوشتارتون دقت كنيد.دنياي سينما خبراي زيادي داره تو طول روز. شما سايتتون روزي يك خبر ميزنه!!!!!!

جواد
جواد
1 سال قبل

یعنی نمی‌خواد بابایی بشه ؟ 😄

هیوا
هیوا
1 سال قبل

سطح خبر!!