صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بندیکت کامبربچ مورد حمله مسلحانه قرار گرفت

بندیکت کامبربچ مورد حمله مسلحانه قرار گرفت

بندیکت کامبربچ

منزل «بندیکت کامبربچ» هدف حمله یک سرآشپز خشمگین با چاقویی در دست قرار گرفته است. «تایمز» گزارش می‌دهد که «جک بیسل» سرآشپز سابق هتل پنج ستاره هتل بومانت لندن وارد ملک کامبربچ در شمال این شهر شده و او و خانواده‌اش را تهدید کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بیسل از دروازه باغ کامبربچ وارد می‌شود و فریاد می‌زند: «می‌دانم که به این‌جا نقل مکان کرده‌ای، امیدوارم که آتش بگیرد.» او گیاهی را از ریشه می‌کند و به سمت یک دیوار پرت می‌کند پیش از آنکه بر روی آوابر خانه بازیگر آب دهان بیندازد. بیسل سپس با یک چاقو این دستگاه را از جا می‌کند. پلیس دی‌ان‌ای بیسل را از روی دستگاه آوابر کشف و او را بازداشت می‌کند.

بازیگر «شرلوک» (Sherlock) و «قدرت سگ» (Power of the Dog) به همراه همسر و سه فرزند خردسالش در جریان این حادثه در خانه بوده است. زمان وقوع این اتفاق فاش نشده اما بیسل ۱۰ مه در دادگاه حضور پیدا کرده و به پرداخت جریمه ۳۱۰ دلاری محکوم شده است. دادگاه علاوه بر این به بیسل دستور داده به مدت سه سال از خانواده کامبربچ دور باشد.

«تایمز» گزارش می‌دهد که این سرآشپز سابقه سرقت و ارتکاب جرایمی مرتبط با مواد مخدر را داشته است. کامبربچ و بیسل تاکنون به این گزارش واکنشی نشان نداده‌اند.

ماه گذشته گزارش شد که کامبربچ به اقتباس سینمایی از رمان «اندوه آن چیز پردار است» (Grief is the Thing With Feathers) نوشته «مکس پورتر» ملحق شده است. داستان این فیلم به کارگردانی «دیلن ساثرن» در مورد پدر دو کودک خردسال است که با مرگ ناگهانی همسرش دست به گریبان می‌شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها