صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جان کیوزاک خطاب به همبازی اش: به من درس اخلاق نده دلقک!

جان کیوزاک خطاب به همبازی اش: به من درس اخلاق نده دلقک!

جان کیوزاک

«جان کیوسک» و «مایکل راپاپورت» بازیگرانی که در فیلم «پول برای هیچ» (Money for Nothing) سابقه همکاری دارند این هفته در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند. کیوسک معتقد است که اسرائیل بیمارستان غزه را بمباران کرده و صدها تن از کودکان را به قتل رسانده.

کیوسک که چند سالی است از بازیگری فاصله گرفته و به یک فعال اجتماعی تبدیل شده به توییت راپاپورت واکنش نشان داد که به او توصیه کرده بود «به من لطفی کن» و به جای انتقاد از اسرائیل روی «آزادی گروگان‌های اسرائیلی» تمرکز و از جایگاهش در این شبکه اجتماعی با بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده استفاده کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بازیگر «چیزی بگو» (Say Anything) در پاسخ می‌گوید: «گوش کن مرد – به تو لطف کنم؟ مدت زیادی است که تو را می‌شناسم… به نظرت من دهاتی هستم؟ به من درس اخلاق نده – چون بازنده می‌شوی. به تو احترامی را قائل می‌شوم که برای من قائل نشدی – البته که می‌خواهم گروگان‌ها آزاد شوند – ده روز است که خواستار نجات یهودیان و فلسطینیان هستم. ده روز است که برای آتش‌بس لعنتی فریاد می‌زنم. بیبی [نتانیاهو] روانی است – آدم عاقل می‌تواند از اسرائیل حمایت کند – (۷۰ درصد مردم اسرائیل می‌خواهند او برود) – اما مردمی که در اسرائیل زندگی می‌کنند نمی‌خواهند آنجا را با «با خاک یکسان» کنند و یا مردم فلسطین را حیوان بنامند و به زبان نسل‌کشی و پرتاب ۶ هزار بمب روی مردم فلسطین در ده روز گذشته حرف بزنند – هزار کودک سلاخی شده – این کمکی به گروگان‌ها نمی‌کند. حماس فلسطین نیست – آن‌ها فقط کسانی هستند که زندان‌ها را مدیریت می‌کنند – بله و بیبی دوست دارد حماس در قدرت باشد – فهمیدی – چون راه حل دو کشور جداگانه را نمی‌خواهد. گرفتی دلقک؟»

کیوسک در بخش دیگری از پاسخ طولانی خود می‌گوید: «آیا همه [مردم غزه] «تروریست» هستند – رئیس جمهور این را می‌گوید – بنابراین اگر تو می‌خواهی به گروگان‌ها کمک کنی (به نظر من کل منطقه گروگان گرفته شده) – از اسرائیل بخواه کشتار را متوقف کند – آن‌وقت می‌توانی گروگان‌ها را آزاد کنی – چند بمب دیگر پرتاب شود پذیرفته شده است؟ تو به بشریت لطفی کن – (من هیچ لطفی نمی‌خواهم برادر) تو. از جایگاهت برای آتش‌بس استفاده کن – می‌دانی، فقط یک یا دور روز وقت بگذار و دست کم شانس خودت را برای آزادی گروگان‌ها امتحان کن. به بیبی بگو کشتار را متوقف کند و مردم را آزاد کند – نه من.»

او ادامه می‌دهد:‌ «فکری دارم – با استفاده از جایگاهت برای همه از جمله گروگان‌ها آتش‌بس بخواه – چون به نظر می‌آید که فکر نمی‌کنی جان همه به یک اندازه ارزش دارد اما من فکر می‌کنم ارزش دارد. در ضمن اهل شوخی نیستم بنابراین مزخرف‌گویی را خطاب به کسانی که نسبت به اجرای عدالت شوخی ندارند تمام کن. تمامش کن. دیگر به من نگو حماس را محکوم کنم – یا با استفاده از جایگاهم روی چه تمرکز کنم – احمق لعنتی. من می‌خواهم همه دست از کشتار بردارند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MMM
MMM
6 ماه قبل

همه میدونند چند دهه پیش کی این جنگ و کشتار رو شروع کرده جالا که اسقاطیل بعد از سال ها یه سیلی از فلسطینی ها خورده مظلوم نمایی رقت انگیزش حال ادم بهم میزنه

امین
امین
6 ماه قبل

چند هزار نفر کشته بشن تا یه موقع این قماش از ترس عادی سازی روابط تنها نشه و دورش بیشتر از این محاصره نکنن. به هدفشم رسید.