صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پاسخ مارگو رابی و گرتا گرویگ به تام کروز با انتشار یک عکس

پاسخ مارگو رابی و گرتا گرویگ به تام کروز با انتشار یک عکس

مارگو رابی گرتا گرویگ

پس از شکست تجاری فیلم‌های «فلش» (The Flash)، «بنیادین» (Elemental) و احتمالاً «ایندیانا جونز ۵» (Indiana Jones 5) در آمریکا، سالن‌داران به بلاکباسترهای بعدی از جمله «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) «تام کروز»، «باربی» (Barbie) «گرتا گرویگ» و «اوپنهایمر» (Oppenheimer) «کریستفر نولان» امید بسته‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اوایل هفته پیش «تام کروز» و «کریستفر مک‌کواری» کارگردان «مأموریت غیرممکن» اعلام کردند که با یک بلیت دو فیلم «باربی» و «اوپنهایمر» که همزمان اکران می‌شوند را خواهند دید. آن‌ها از «هریسون فورد» نیز ستایش کردند که برای آخرین بار در نقش جونز ظاهر شده است. کروز در شبکه‌های اجتماعی نوشته بود: «عاشق دیدن دو فیلم با یک بلیت هستم، و با «اوپنهایمر» و «باربی» انفجاری‌تر (یا صورتی‌تر) از این نمی‌شود.»

«مارگو رابی» ستاره «باربی» و گرویگ به این اقدام کروز واکنش نشان داده‌اند و در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده‌اند که «مأموریت: پذیرفته شد!» آن‌ها به جای اینکه فیلم خودشان را تبلیغ کنند در کنار پوسترهای «مأموریت غیرممکن ۷» عکس انداختند و پاسخ حمایت کروز را به این شکل دادند.

«باربی» که ۲۵ ژوئیه اکران خواهد شد در حال حاضر به سمت افتتاحیه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلاری حرکت می‌کند در حالی که برای «اوپنهایمر»‌ در همین آخر هفته افتتاحیه داخلی ۵۰ میلیون دلاری پیش‌بینی شده است. «ایندیانا جونز ۵» تا شب افتتاحیه ۷ میلیون دلار فروخته و انتظارات را برآورده نساخته اما تا یکشنبه این هفته ممکن است به ۷۰ میلیون دلار برسد. «مأموریت غیرممکن ۷» از سوی دیگر به دنبال فروش داخلی ۹۰ میلیون دلاری در هفته اول و شکستن رکورد چندگانه از ۱۲ ژوئیه است.

مارگو رابی گرتا گرویگ

مارگو رابی گرتا گرویگ

اشتراک در
اطلاع از
guest
8 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آرمان
آرمان
1 سال قبل

اسکورسیزی هیچ وقت برای گیشه فیلم نساخت.اصلا خنده داره وقتی اسم یکی از فیلمای مارتین اسکورسیزی بیاد تو فکر فروشش باشی.و واقعا هم حرف چند وقت پیشش درست بود که گفته بود چیزی که روبه روی نسل جوونه سینما نیست.توی موسیقی هم همینطوری شده متاسفانه،،،هرچند که خلایق هرچه لایق

Nima
Nima
1 سال قبل
پاسخ به  آرمان

خلایق هرچه لایق که والا هم فلش در گیشه شکست خورد هم ایندیا جونز جدید. شما نظم خودجوشی که رابطه مردم با سینما هست رو داری به هیچ میگیری. بعد میگی اسکورسیزی برای گیشه نساخته؛ خب برای کی ساخت پس؟! این حرفا شعاره. سینما اینطوری کار نمیکنه عزیز من. بعدشم اسکورسیزی گفت سینمای واقعی، شما هم میگی فلان چیز سینما نیست. من اصلا میگم چیزی به اسم سینمای واقعی وجود نداره. یا اونچه روی پرده می‌ره فیلم‌ سینمایی هست یا نیست. شما بگو سینمای واقعی چیه و ویژگی هاش چیه؟
خواهشاً از فیلمنامه هم مایه نذار چون وقتی فیلم های رسماً بدون فیلمنامه و پیرنگ رو نقد می‌کنیم همین شماها میگید نه فیلم رو باید حس کرد و شنید و ازین حرفا!
ما میتونیم بگیم از فلان چیز خوشمون میاد یا بدمون میاد ولی نمیتونیم تعریف از خودمون دربیاریم و تحمیل کنیم به دیگری. چیزی که آقای اسکورسیزی با این سن و سال و تجربه باید میدونست و اتفاقا واکنش ها در بین همون انگلیسی زبان ها بسیار متناسب تر بود تا ایرانی هایی که متاسفانه شخص پرستی در بینشون رایجه.

Nima
Nima
1 سال قبل

من با ترول ها بحث نمیکنم ولی برای کسانی که این مطالب رو میخونن و لایک میدن باید عرض کنم که اسکورسیزی اول فیلم جدیدش باید بیاد ببینیم چطوریه ولی اینکه چهارپنج سال پیش نتونست بودجه آیریشمن رو از کمپانی های اصلی بگیره تقصیر کسی نبود جز خودش. چهل سال جوون کردن دنیرو و پشی و پاچینو توجیه منطقی و اقتصادی نداشت. اسکورسیزی هم معمولا جز وقت هایی که با دی‌کاپریو کار می‌کنه کارگردان موفقی در گیشه نیست. متاسفانه یه عده چپول مثل فراستی و کسان دیگری که اداشو تو فضای مجازی در میارن، این تفکرات مسموم چپی رو وارد نقد فیلم و تحلیل حواشی مربوط به سینما کردن. اینو انداختن تو دهن جامعه نقد زده فیلمباز ایرانی که فیلم رو چون فلانی ساخته باید همه دست کنن جیبشون پولِ سوسیال بدن تا فیلم آقا ساخته بشه! نظام بازار که اینجوری کار نمیکنه. منطق اصلا پشت این کارا نیست. نتفلیکس داشت از همین کارا میکرد که تا مرز ورشکستگی پیش رفت. نکته دیگه هم که میخوام بگم اینه که کسی اگه واقعا علاقمند به سینما باشه از یه فیلمساز بت نمیسازه. کارگردان های مطرح همشون چندتا فیلم خیلی خوب دارن و چندتا فیلم که در حد اون فیلم های تاپشون نیستن. اسکورسیزی کارنامه خیلی درخشانی داره ولی اون هم از این قاعده مستثنی نیست. من با توجه به چیز هایی که این سالها دیدم، متاسفانه بعضی از این اسکوسیزی فن‌ها رفتار خیلی زننده ای دارن. خیلی خیلی زننده تر از طرفداران کم سن و سال مارول و دی سی و طرفداران افراطی نولان. شما فیلمساز مورد علاقه ات خدا هم باشه وقتی بخاطرش فحش میدی به دیگران تو ذوق آدم میخوره. یا این حرفای مسخره ای که گاها میزنن. یه ژانر سینمایی که ده پونزده سال محبوب مردم بوده، کلی اثر با کیفیت در این ژانر تولید شده، تقاضا براش بوده و به همون اندازه عرضه شده و به نیاز مخاطبان پاسخ داده شده و وقتی هم که کیفیت آثار افت کردن خب علاقه مردم طبیعتاً بهشون کم شد و میبینیم تو سه چهار سال گذشته وضعیت چطور بوده، منتها شما میای براساس اظهار نظر یه نفر این سیر تحول طبیعی رو نقض میکنید و تشبیهش می‌کنی به بازار مواد مخدر و تئوری توطئه مطرح می‌کنی که افرادی دارن سلیقه سازی میکنن و از این حرفای پوچ و بی معنی و به مردم توهین میکنی خب طبیعی هست یه عده واکنش متناسب با این حرفات بهت نشون بدن. سینمای وسترن هم یه زمانی محبوب مردم بود و از یه جا به بعد دیگه نبود. سینمای ابرقهرمانی هم همینطور شد. این چیزا طبیعیه. نه همه فیلم های وسترن خوب بودن، نه همه ابرقهرمانی ها بد. هرکسی حق داره سلیقه خودشو داشته باشه ولی هیچکس حق نداره سلیقه خودشو تحمیل کنه. مشکل ما اینه که این روزا تو بحث های سینمایی همه می‌خوان سلیقه خودشونو تحمیل کنند.

اسکورسیزی
اسکورسیزی
1 سال قبل

یه تو دهنی به ….جهان سومی که بخاطر تعصب احمقانه به یه کارگردان دارن فحاشی میکنن به باربی.مرسی از خانمها گرویک و رابی.حالا ببینیم اون کارگردان از دماغ فیل افتاده که سینماهای ایمکس رو ارث پدرش میدونه و هر روز داره واسه خودش نوشابه باز میکنه و از شوکه شدن و کف و خون قاطی کردن بیننده ها از تماشای شاهکار دوعالمش میگه(این دیگه نوبره.برای اولین بار در تاریخ سینما کارگردانی قبل از نمایش فیلمش جوی راه انداخته که آی ملت من یه ابرشاهکار ساختم جان مادرتون برید ببینید)،معرفت داره جواب این کار زیبا رو بده یا نه.حالا اگه معرفت نداره حداقل جلوی این طرفدارای …رو بگیره که اینقدر به این و اون فحاشی نکنن😏

GIGA
GIGA
1 سال قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

حالا خوبه کسی اینجا اصلا فیلم ارباب تورو رو به حساب نیاورده ها.
فیلم اسکوسیزی قراره اکتبر تو یه تعداد سینما اکران بشه بعد مستقیم بره +Apple TV جایی که ملت سی دقیقه اش رو نگاه میکنن و مثل استاد شما تو مراسم اسکار چرت میزنن! دقیقا همون اتفاقی که سر آیریشمن افتاد. اصلا معروف بود اون زمان براساس چیزی که خود نتفلیکس اعلام کرد که آیریشمن رو مردم پخش میکنن تو نتفلیکس منتها تا آخر نگاهش نمیکنن!!! جهان سومی هم نبودن اونها و همه جهان اولی بودن.
من البته از آیریشمن بدم نمیاد منتها تماشای این فشاری که طرفداران فحاش و پرروش می‌خورن لذت بخشه. اینکه اینها میبینن مردم به فیلم هایی که بقول اینها اصلا سینما نیست خیلی بیشتر بها میدن. و البته شعور و سطح آگاهی این مردم هم بسیار زیاده چون تا دیدن کیفیت فیلم های سوپرهیرو داره افت می‌کنه اون فیلم هارو تحریم کردن و میبینیم یکی پس از دیگری دارن این پروژه ها دارن شکست می‌خورن و این بخاطر فتوای یه نفر درباره اینکه سینمای واقعی چیه نبوده. همون کسی که گفته سینمای واقعی چیه (دوباره میگم، من از خودش بدم نمیاد) جز دو سه مورد هیچوقت واقعا نتونست مردم رو بکشونه به سالن ها!

اسکورسیزی
اسکورسیزی
1 سال قبل
پاسخ به  GIGA

تو که قرار شد دیگه کامنت نذاری ترول جان!چی شد دوباره برگشتی؟فشار خوردی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

GIGA
GIGA
1 سال قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

من قراری با تو نداشتم بچه سال

Nima
Nima
1 سال قبل

حمایت از سینما یعنی این. سه فیلم با کلی تفاوت فرمی و محتوایی که قراره در سالن سینما دیده بشن. کسی هم نیومد این وسط بزنه زیر میز و تعریف خودش از اینکه سینما چی هست و چی نیست رو به مردم تحمیل کنه و آخرسر هم فیلمش از نتفلیکسی پخش بشه که رسماً قاتل سینماست!