صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تارانتینو: شاید «رمبو» را با حضور آدام درایور ساختم!

تارانتینو: شاید «رمبو» را با حضور آدام درایور ساختم!

تارانتینو رمبو

 

«کوئنتین تارانتینو» تنها یک فیلم بلند دیگر خواهد ساخت و به همین دلیل در حال بررسی تمامی گزینه‌های ممکن برای آن فیلم است. یکی از این ایده‌ها بازی «آدام درایور» در نقش «رمبو» در اقتباسی از «اولین خون» (First Blood) است. تارانتینو به‌تازگی در مصاحبه با پادکست «بیگ پیکچر» می‌گوید اقتباس احتمالی‌اش از رمان «اولین خون» نوشته «دیوید مورل» هیچ ارتباطی به فیلم «سیلوستر استالونه» در سال ۱۹۸۲ نخواهد داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، تاراننتیو می‌گوید: «وقتی «دیوید او. راسل» در مورد «مبارز» (The Fighter) حرف می‌زد، به خودش و مؤلف بودنش افتخار می‌کرد. فقط می‌خواست فیلمی بسازد که مردم از آن لذت ببرند. آن حرف و آن نگاهش واقعاً روحیه‌بخش بود. اگر من می‌خواستم فیلم خوبی بسازم و می‌دانستم که فیلم خوبی خواهد شد، رمان «دوید مورل» را برای «اولین خون» برمی‌داشتم و از رمان اقتباس می‌کردم نه اینکه آن را بر اساس فیلم «اولین خون» بسازم. رمان را می‌ساختم.»

تارانتینو ادامه می‌دهد: «کرت راسل می‌تواند نقش کلانتر را بازی کند و [آدام درایور] می‌تواند نقش رمبو را بازی کند. هر بار که می‌خوانمش، دیالوگ‌ها به حدی عالی است که با صدای بلند می‌خواندمش. فیلم خیلی خوبی خواهد شد. اما حالا می‌خواهم فراتر از آن بروم.»

به نظر می‌رسد که تارانتینو به ایده‌ای چالش‌برانگیزتر برای دهمین و آخرین فیلمش احتیاج دارد. این کارگردان در ماه ژوئن فاش کرد که مدتی تولید ریبوت «سگ‌های انباری» (Reservoir Dogs) را بررسی کرده است.

تارانتینو به پادکست «ریل‌بلند» گفته بود: « تصمیم گرفتم که اگر قرار است چیزی مانند [ریبوت «سگ‌های انباری»] بسازم، آن را روی صحنه تئاتر ببرم. فکر می‌کنم جذاب خواهد بود. تئاتر فوق‌العاده‌ای خواهد بود. تصوراتی که داشتم این بود: «خوب، اگر اثر قدرتمندی است، هر زمانی که بسازمش جواب می‌دهد.» واقعاً به زمان خاصی تعلق ندارد. اما با گروه جدیدی از بازیگران جان دوباره‌ای می‌گیرد.»

تارانتینو اضافه می‌کند: «علاوه بر این با توجه به اینکه در زمان ساخت «سگ‌های انباری» نمی‌دانستم چه غلطی می‌کنم جان دوباره‌ای خواهد گرفت. حالا کمی بیشتر می‌دانم که چه می‌کنم… وقتی ایده بازسازی‌اش به عنوان یک فیلم را بررسی می‌کردم فکر کردم که با بازیگران تماماً سیاه‌پوست بسازمش. گره داستانی‌اش این خواهد بود اگر بخواهم فیلم متفاوتی بسازم.»

 

مطالب پیشنهادی:

بالیوود نسخه هندی فیلم « رمبو » را می سازد / واکنش سیلوستر استالونه

10 فیلم برتر دهه 90 به انتخاب کوئنتین تارانتینو

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها