صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : پیمان قاسم خانی: هنر امروز «برای» شروین است / احساس به درد نخور بودن می کنم!

پیمان قاسم خانی: هنر امروز «برای» شروین است / احساس به درد نخور بودن می کنم!

پیمان قاسم خانی شروین

پیمان قاسم خانی در یک مصاحبه ویدیویی با «فیلم امروز» اعلام کرد که به دلیل طنزهایی که استفاده می کند احساس به درد نخور بودن می کند!

پیمان قاسم‌خانی در این مصاحبه گفت:«:«من هیچ وقت احساس به دردنخور بودن در حرفه خودم نکرده بودم. ما همیشه تلاش می‌کردیم که حرف‌های خوب بزنیم و حرف‌های هوشمندانه لای کارمان بگنجانیم و به شرایط روز اشاره کنیم. دوستان‌مان که سانسور می‌کردند هم سعی می‌کردند که مچ‌مان را بگیرند و یک جاهایی نگذارند و یک جاهایی از دست‌شان در می‌رفت ‌و ما خوشحال می‌شدیم فکر می‌کردیم چقدر زرنگیم!.

اما این احساس به دردنخور بودن از آنجا آمد که یکهو دیدم ما چقدر از جامعه عقبیم. الان دیگر دوران تیکه انداختن گذشته. که من اینجا گفتم فلان مسئول با پراید ترمزش کار نمی‌کند و فکر می‌کردم خیلی حرف هوشمندانه‌ای زدم و آن بیرون شروین داشت «برای» را می‌خواند..الان دورانی است که همه چیز باید روتر باشد و هنرمند آن شکلی می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند.

هم ما و هم سانسورچی‌هایمان آدم‌های کوچولویی بودیم که سر چیز‌های کوچک می‌جنگیدیم. به نظرم کار ما تاثیری روی جامعه ندارد؛ می‌توانیم کارهای کوچک‌تری کنیم و مخاطب را سرگرم کنیم و بخندد و بلافاصله فراموش کند. اما هنر امروز «برای» است.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد جواد
محمد جواد
9 ماه قبل

حاجی اگه انگ ارزشی بودن وسایبری بودن بهم نمی زنید باید بگم من واقعا از این یارو شروین خوشم نمیاد،نه هنرش اونقدر هنره نه حتی اونقدر عملکرد حمایتیش از مردم خوب بود.
خیلی خیلی خواننده و هنرمند دیگه بودن که از مردم حمایت کردن،تنبیه و توبیخ شدن اما در نهایت این یارو به خاطر عده ای دختره بچه سال و به خاطر قیافه بیشتر از همه دیده شد و اونایی که واقعا باید دیده و حمایت میشدن فراموش شدن

مریم
مریم
9 ماه قبل

این که سبب ساز معروف شدن یک آدم بی نمک بی مزه وسط بازی مثل ژوله هم شدی از بزرگترین اشتباهاتته

امین
امین
9 ماه قبل

یه حرف حساب از خاندان قاسم خانی

خشی
خشی
9 ماه قبل
پاسخ به  امین

زرشک

نیما
نیما
9 ماه قبل

موافقم باهاش

رامین
رامین
9 ماه قبل

دقیقا همین تیکه های تاریخ مصرف دارت
و همین کم خطر و کوچولو بودنش
باعث فراموشی بیشتر کارات شد
کاش هیولا رو کار نمی کردی
باور کنید فیلم بد خوب بد جلف
یه دقیقش به کل هیولا می ارزه

تمشک زرین
تمشک زرین
9 ماه قبل
پاسخ به  رامین

امثال تو کی تموم میشه؟