صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سرمایه گذار فیلم «Sound of Freedom» به کودک ربایی متهم شد!

سرمایه گذار فیلم «Sound of Freedom» به کودک ربایی متهم شد!

«فابیان مارتا» یکی از سرمایه‌گذاران فیلم «صدای آزادی» (Sound of Freedom) به کودک‌ربایی متهم شد. مارتا که در «صدای آزادی» با بازی «جیم کاویزل» با استودیوی انجل همکاری کرده و در خریداری شدن فیلم از دیزنی نقش داشته ۲۱ ژوئیه بازداشت شده است.

بر اساس اسناد منتشر شده دادگاه میزوری، مارتا رسماً متهم شده است که یک فرد زیر ۱۴ ساله را بدون اجازه والدینش با خود برده است. این سرمایه‌گذار در صورت مجرم شناخته شدن ممکن است دست کم به ۱۰ سال حبس محکوم شود. او ۲۴ ژوئیه پس از حضور در دادگاه با وثیقه ۱۵ هزار دلاری آزاد شده است. پلیس سنت لوییس میزوری با انتشار بیانیه‌ای از طریق «نیوزویک» تأیید کرده است که مارتا ۲۱ ژوئیه متهم شده و دو روز در بازداشت بوده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «جیم کاویزل» در این فیلم نقش یک مأمور امنیت ملی واقعی به نام «تیم بالارد» را بازی می‌کند که زندگی‌اش را وقف مبارزه با قاچاق کودک کرده است. «صدای آزادی» تاکنون بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا فروخته و حتی از «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible 7) پرفروش‌تر شده است. با این حال استودیوی انجل این امکان را فراهم کرده بود که افراد بلیت‌های فیلم را به شکل انبوه خریداری و به دیگران اهدا کنند. «بیل کمپ»، «ادواردو وراستگی»، «خاویر گودیو»، «کرت فولر»، «میرا سوروینو» و «گری باسارابا» از جمله دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.

«نیل هارمن» مدیر عامل استودیوی انجل جمعه گذشته با انتشار بیانیه‌ای به این اتهام واکنش نشان داد و گفت «همه خاطیان صرف نظر از اینکه چه کسی هستند» مجازات خواهند شد.

هارمن می‌گوید بیش از ۶۶۰۰ نفر و هریک با میانگین ۵۰۱ دلار در این فیلم سرمایه‌گذاری کرده‌اند: «هر کسی می‌تواند در بازار سهام سرمایه‌گذاری کند، هر کسی که ضوابط حقوقی را رعایت کند می‌تواند در پروژه‌های استودیوی انجل سرمایه‌گذاری کند. یکی از مزایای سرمایه‌گذاری درج نام افراد در تیتراژ است.»

در بخش دیگری از بیانیه آمده است:‌ «از مأموران دلیر اجرای قانون قدردانی می‌کنیم که چند هفته پس از انتشار فیلم «صدای آزادی» چندین قاچاق‌چی را بازداشت کرده‌اند. فیلم ما از یک مشکل فراگیر در جهان حرف می‌زند و ما امیدواریم که همه خاطیان در هر جایی که باشند و صرف نظر از اینکه چه کسی هستند مجازات شوند و حتی افرادی بیشتری برای آگاه شدن فیلم را ببینند.»

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده میزبان اکران ویژه «صدای آزادی» بود و آن را «بسیار مهم» نامید: «همه باید این فیلم را ببینند. فیلم بسیار مهمی است، فیلمی بسیار مهم، و یک مستند بسیار مهم که به شکل یک فیلم درآمده.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
11 ماه قبل

نذارید یه فیلم خوب با یه موضوع بسیار مهم فریبتون بده و از نیت های اصلی دور نگهتون داره. بطور خیلی خلاصه بخوام بگم، جامعه راست مذهبی آمریکایی رو شما جلوش بگو سکولاریسم و لیبرالیسم انگار حرف بد زدی! سکولاریسم رو که خدانشناسی و شیطان پرستی می‌دونن و درمورد لیبرالیسم هم فرقش رو با سوسیالیسم نمی‌دونن که بخشیش تقصیر خود دموکرات های آمریکا تو چند دهه گذشته هست که به ایدئولوژی چپ خیلی شباهت پیدا کردن. اینها افراد عادیشون هستن. افراد صاحب نظرشون یکیش همون مت والش شخصیت اصلی مستند what is a woman که من وقتی اون فیلم رو دیدم خیلی تحسین برانگیز بود برام که چطور تلاش یه فرد برای پیدا کردن حقیقت، دیوانگی چپول های غربی رو آشکار می‌کنه منتها بعد رفتم کانال یوتیوب طرف و فهمیدم این بابا به معنای واقعی کلمه حسرت قرون وسطی رو میخوره! خودش گفته فاشیستم و فاشیسم مذهبی رو خودش تلویحا میگه بهتره حکمفرما بشه. میگه دگراندیش و دگرباش باید از طریق تمسخر همرنگ جماعت بشن تا ما بدمون نیاد و تو برنامه جو روگان هم می‌گفت از نظر اخلاقی موافق ازدواج اجباری هست! بقیشون هم تقریبا کم و بیش همینن. درکل ملی گرایی قابل احترام و صحبت های منطقی درباره بحث مهاجرت و مخالفت صحیح با جنبه های مارکسیستی گلوبالیسم رو بذاریم کنار، یه جریانی میمونه که با حضور زنان در بازار کار مخالفه، خواهان بازگشت تئوکراسی برای به ظاهر از بین بردن انحطاطی که با lgbtq (پیراهن عثمانشون در کنار بحث مسخره هولوکاست سقط جنین که مطرح میکنن) به وجود اومده بخصوص توسط ترنس ها هست، قابل توجه هموفوب های وطنی که میگن با ترنس مشکل ندارن… و موارد دیگه. الان پشت آزادی بیان و حقوق کودکان قایم شدن درصورتیکه که اولی رو دهه های پیش با یورش بردن به کنسرت های راک و متال نشون دادن چقدر بهش معتقدند و دومی هم که سوابق درخشان کشیش هاشون در رفتار با کودکان هست!
جریانی که فقط بخاطر لجش با جریان woke کلیپ با موزیک خفن می‌سازه و طالبان و حکومت های عقب مونده و وحشی منطقه ما رو تحسین می‌کنه و لقب سیگما و چد و ازین چیزا بهشون میده (بخشی از این کلیپ ها البته شیطنت سایبری های روس هم هست بنظرمن) به دل من یکی نمیشینه شما رو نمی‌دونم. lgbt و فمنیسم ظلمی به ما نکرده تا الان به اون شکل جز اینکه چهارتا سریال و فیلم هالیوودی رو واسمون خراب کرده! ولی تئوکراسی پدر هممون رو دهه هاست که درآورده. سکولاریسم و لیبرالیسم آمریکا مایه افتخارش هست، از دست بره چیزی نمی مونه.

رامین
رامین
11 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

خب احتمال فریب خوردن هست
هر چه جهان به سمت تفکرات ایدئولوژیک و ایدئوکراسی بره
راست گرایی و مذهب صورت مسخ شده و سلطه گر پیدا میکنه و انتی تزش هم همین ویژگی رو داره
داستان برادران کارامازف به خوبی ایدئوکراسی دینی(کلیسا) و غیردینی (به نمایندگی شخصیت ایوان)رو رد می منه
ویژگی اصلی حکومت هایی بر پایه تفسیر ازدین که خودشون رو دینی می نامند یا همین راست ها مث ترامپ و بزرگتر از ترامپ
چیزیه که حافظ بارها بهش اشاره کرده
جلوه گری
فیلمی ضدشون بسازی جلوه شکل شمشیر میگیره و زخمیت می کنه یا میکشت
بهشون حمله کنی
شکل سپر می گیره
همچنین مث یک دهان که هر چیزی رو هورت می کشه تمام منابع کشور رو میبلعه
با پول تو تیغ میگیره تنتو میبره با پولت وسب زخم درست میکنه به خودت می فروشه
البته اونوری ها بهش می دن
خودش بهش میگه تولیدداخل
و بعد زخم بعدی

در مورد این فیلمم که براشون متاسفم که ترامپ رو در اکران خصوصی دعوت کردند

البته مارکسیسم لنینیسم استالینیسم مائویسم یک چرکه
اما چپی که به آزادی پایبند باشه نیاز واقعی جامعه است برای جلوگیری از امثال ترامپ یا دینی ها
کسی مث کن لوچ کارگردان انگلیسی
یا پازولینی
حتی راست طرفدار کارگرهم قابل احترامه
مث جان فورد نابغه
یا حتی از چپ برگشتگانی مث کامو و اشتاین بک که ضد ششوروی بودند اما حامی کارگر
پ .ن: درباره متفکر و هنرمندی بنام جان فورد حالا طرفدار جنگ ویتنام بودن و توهین به سرخپوستاش با اینکه غیرقابلچشم پوشیه
اما نمیشه با سیاستمداران همفکرش توی یه کفه گذاشتش چه بسا در گروه سواره نظام و پاییز قبیله شاین طرفدار سرخپوستاس)

FFFF
FFFF
11 ماه قبل
پاسخ به  رامین

ممنون از صحبت هاتون. استفاده بردم.

رامین
رامین
11 ماه قبل
پاسخ به  FFFF

سلامت باشید

سین
سین
11 ماه قبل

دسیسه تکراری و تهوع اوره دموکراتها

FFFF
FFFF
11 ماه قبل
پاسخ به  سین

آقا گور پدر دموکرات ها، این جریان راست مذهبی آمریکا دیوانه هست. برید چند ساعت بشینید پای نظراتشون ببینید چه بلایی می‌خوان سر آمریکا بیارن.

FFFF
FFFF
11 ماه قبل

بفرما!