صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پل شریدر: «ماموریت غیرممکن 7» یک زباله خسته کننده است!

پل شریدر: «ماموریت غیرممکن 7» یک زباله خسته کننده است!

ماموریت غیرممکن 7 پل شریدر

«پل شریدر» نویسنده فیلم «راننده تاکسی» (Taxi Driver) و کارگردان فیلم‌هایی چون «شمارنده کارت» (Card Counter) و «اولین اصلاح‌شده» (First Reformed) «مأموریت غیرممکن ۷» (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) را یک «زباله خسته‌کننده» نامیده است.

قسمت هفتم چندگانه اکشن «تام کروز» نقدهای مثبتی دریافت کرد اما در گیشه یارای رقابت با «باربی» (Barbie) و «اپنهایمر» (Oppenheimer) را نداشت. این فیلم به سختی از فروش ۱۵۰ میلیون دلاری در آمریکا گذر کرده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شریدر در فیسبودک می‌نویسد: ««مأموریت غیرممکن ۷». چه زباله خسته‌کننده‌ای. دلیلی ندارد که [تصور نکنیم] هوش مصنوعی، با دستورات درست، این فیلمنامه را ننوشته است.»

شریدر که اخیراً «سرباغبان» (Master Gardener) با بازی «جوئل اجرتون» و «سیگورنی ویور» را ساخته، ماه گذشته «اپنهایمر» را «بهترین و مهم‌ترین فیلم قرن» نامید و نوشت: «اگر امسال یک فیلم را در سینماها می‌بینید بهتر از آن فیلم «اوپنهایمر» باشد. من از هوادار نولان نیستم اما این یکی در را از پاشنه در می‌آورد [و موفق‌تر است].»

این فیلمساز درباره «استروید سیتی» (Asteroid City) اندرسون نیز نوشته است: «وس-اندرسونی‌ترین فیلمی که وس اندرسون ساخته. و به همین دلیل بهترین فیلمش. او سبک فیلمسازی ضد-سمپاتیک مبتنی بر طراحی خود را به ذات خودش پالوده کرده. یافتن فیلمی قابل‌مقایسه دشوار است. فیلمی که به ذهن می‌آید «سال گذشته در مارینباد» (Last Year at Marienbad) است. خوشحالم که افتتاحیه موفقی داشته. هرچند دلیلش را دقیقاً نمی‌دانم.»

شما می توانید در اینجا « 10 نکته جالبی که باید پیش از تماشای Mission: Impossible 7 بدانید» را بخوانید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سین
سین
8 ماه قبل

ماموریت غیر ممکنه ۷ فیلم خوبیه اما به نسبت قبلیها هن و کند تره…دیالوگهای طولانی و تکراری داره و حقیقتن سکانسی که بتونه از قبلی ها متمایزش کنه نداره…هم ردیف غیر ممکنه۳ هستش..اما باز فیلم خوبیه و تام کروز در شصت سالگی جزو بهترینهاست

اسکورسیزی
اسکورسیزی
8 ماه قبل

استاد شما خودتم کم زباله نساختیا.اون دو تا فیلمت با نیکلاس کیج زباله هم رد کرده و راحت میتونه جزو بدترین فیلمای تاریخ سینما باشه ولی بازم همین دو تا زبالت از بهترین فیلم قرن ۲۱ بهتره😁

FFFF
FFFF
8 ماه قبل
پاسخ به  اسکورسیزی

کاملا درسته. زباله رو اون موقع ای ساخت که با اسکورسیزی همکاری کرد 😉