صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دیوید دستمالچیان: هیچکس نمی تواند مثل من نقش شرور فیلم «جیمز باند» باشد!

دیوید دستمالچیان: هیچکس نمی تواند مثل من نقش شرور فیلم «جیمز باند» باشد!

دیوید دستمالچیان

«دیوید دستمالچیان» در مصاحبه با «اسلش‌فیلم» به بازی در نقش یک شخصیت شرور در فیلم‌های «جیمز باند» اظهار تمایل می‌کند. این بازیگر ایرانی تبار که سابقه بازی در «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) و اخیراً «اوپنهایمر» (Oppenheimer) را دارد می‌گوید این توان را در خود می‌بیند که شرارت دنیای باند را به سطح تازه‌ای برساند

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او در پاسخ به این پرسش که آیا با تهیه‌کنندگان چندگانه تماس گرفته است یا نه می‌گوید: «همین حالا شروع می‌شود. یعنی هر کسی که این را می‌خواند، یک نشانه تصورش می‌کند. تقدیر این بوده که در این لحظه این جملات را درباره آینده چندگانه بخوانید. وقتی به شما می‌گویم می‌توانم به شخصیت دشمن مأمور ۰۰۷ ویژگی تازه‌ای ببخشم حرفم را باور کنید، هر زن یا مردی که این نقش باند را بازی کند به شکلی که هرگز دیده نشده باشد، همان‌گونه که شما همیشه فیلم می‌سازید.»

دستمالچیان اضافه می‌کند: «فکر می‌کنم هیچ‌کس نمی‌تواند مثل من باند را از مرزهای توانایی‌هایش فراتر ببرد، خیلی دوست دارم بازی کنم. بنابراین پیشنهاد من به آن‌ها این است. خیلی مشتاقم که این مصاحبه را بخوانند. و بعد اگر یا وقتی که آن نقش را به دست آوردم، به گمانم ۱۰ درصد به شما مدیونم.»

دستمالچیان که فیلم‌هایی چون «بوگیمن» (The Boogeyman) و «مرد-مورچه‌ای ۳» (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) را در کارنامه دارد، امسال در فیلم «آخرین سفر دمتر» (The Last Voyage of the Demeter) را در سالن‌های سینما داشته که در گیشه موفق نبوده است.

بازیگر نقش «جیمز باند» پس از «دنیل کریگ» و فیلم «وقتی برای مردن نیست» (No Time to Die) هنوز معرفی نشده است. «آرون تیلور جانسون»، «هنری کویل»، «ریچارد مدن» و «تام هاردی» از جمله گزینه‌های جانشینی با کریگ شمرده می‌شوند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ehsan
Ehsan
8 ماه قبل

من فقط یه دونه فیلم ازش دیدم که حضورش یکی دو تا سکانس بیشتر نبود. فیلم شوالیه تاریکی
ولی با این وجود خیلی خوب بود. بی راه هم نگفته شاید واقعا بتونه

کاربر
کاربر
8 ماه قبل
پاسخ به  Ehsan

توی prisoners و the suicide squad هم خیلی خوب بود