صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دارند

5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دارند

2b3irnrb2

 با نزدیک شدن به فصل جوایز در جشنواره های سینمایی، تب پیش بینی برندگان اسکار قوت گرفته است. به همین دلیل اینبار در پنج برتر به سراغ معرفی « 5 بازیگر که بیشترین بخت دریافت اسکار 2015 در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را دارند » رفته ایم که امیدواریم مورد پسند شما قرار بگیرد.

5- مایکل کیتون (Michael Keaton ) : فیلم جدید آلخاندرو گنزالس ایناریتو به نام « مرد پرنده » تا به امروز روند سینوسی در جشنواره های مختلف سینمایی داشته است اما نکته ای که همگان به آن اذعان کرده اند بازی بسیار خوب کیتون در نقش اصلی فیلم است که یکجورایی می توان گفت نقش خودش هم هست. چنانچه فیلم « مرد پرنده » بتواند رضایت اعضای آکادمی اسکار را به همرا داشته باشد و تحویل گرفته شود، کیتون یکی از گزینه های اصلی در بخش نامزدهای اسکار خواهد بود.

foxcatcher-firstlook-carell-chair-tsr

4- استیو کارل (Steve Carell ) : شاید باور اینکه استیو کارل می تواند با بازی در یک نقش کاملا جدی نامزد دریافت اسکار شود ، احتمالی بود که هیچکس به آن خوشبین نبود اما کارل با بازی در فیلم « شکار روباه » ثابت کرد که علاوه بر مهارت در اجرای نقشهای کمدی، به خوبی از نقشهای جدی هم بر می آید؛ به حدی که یکی از گزینه های اصلی اسکار در رشته بهترین بازیگر نقش اصلی مرد باشد. نامزدی کارل مستقیما به تحویل گرفتن « شکار روباه » در فصل جوایز اسکار ربط دارد.

4435benedso22

3- بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch ) : بازی فوق العاده بندیکت کامبربچ در نقش آلن تورینگ در فیلم « بازی تقلید » یک مزیت نسبت به نقش آفرینی های دیگر دارد و آن اینکه وی ایفاگر نقش فردی بوده که نسل بشریت به نوعی مدیون دانش اوست. معمولا نقش آفرینی در نقش افراد مهم تاریخ بشریت مطابق ذائقه آکادمی اسکار بوده و حتی می توان شانس وی را برای دریافت اسکار بسیار بالا دانست.

wkassl2l22

2- دیوید اویلوو (David Oyelowo ) : دیوید اویلوو وضعیتی مشابه بندیکت کامبربچ دارد. وی ایفاگر نقش یکی از مهمترین افراد تاریخ بشر یعنی مارتین لوترکینگ و مبارزاتش می باشد و مسلما یکی از نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی خواهد بود. چنانچه اعضای آکادمی اسکار قصد داشته باشند « سلما » را همانند « 12 سال بردگی » تحویل بگیرند، دیوید اویلوو می تواند شانس قابل توجهی در اسکار 2015 داشته باشد.

2e2333ee

1- اِدی ردماین (Eddie Redmayne ) : ردماین یکی از اصلی ترین گزینه های اسکار بهترین بازیگری نقش اصلی مرد در فصل جوایز اسکار 2015 محسوب می شود. بازی قابل توجه وی در نقش استفان هاوکینگ در فیلم « تئوری همه چیز » تا به امروز تحسین های بسیاری را برانگیخته و خودِ فیلم را هم احتمالا در فصل اسکار تحویل خواهند گرفت.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها