صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : راسل برند از سوی 4 زن به تجاوز جنسی متهم شد

راسل برند از سوی 4 زن به تجاوز جنسی متهم شد

راسل برند

«راسل برند» از سوی چهار زن به آزار جنسی و روحی متهم شد. کمدین بریتانیایی به این اتهامات واکنش نشان داده و تأکید می‌کند که همه روابطش در سال‌های گذشته «همیشه با رضایت» طرف مقابل بوده‌اند.

برند ویدیویی در یوتیوب و شبکه‌های اجتماعی دیگر منتشر کرده و می‌گوید این «اتهامات کیفری بسیار بسیار جدی‌اند» اما او آن‌ها را «غریب» و «تعجب‌آور» می‌داند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بر اساس تحقیقات مشترک «تایمز»، «ساندی تایمز» و «چنل ۴»، این بازیگر از سوی چهار زن به آزار جنسی در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۳ متهم است. برخی دیگر برند را به بدرفتاری و شکنجه روانی متهم کرده‌اند.

یکی از زنان می‌گوید برند در منزل در لس‌آنجلس به او تجاوز کرده است. این زن برند را ژوئن سال ۲۰۱۲ در یک مهمانی ملاقات می‌کند. در شبی که تجاوز اتفاق می‌افتد، زن با درخواست برند برهنه برای پیوستن به او و «یک دوست» در اتاق خواب مخالفت می‌کند اما بازیگر به زور متوسل می‌شود.

بر اساس پیام‌های متنی منتشر شده در «ساندی تایمز»، این زن برای برند می‌نویسد: «سوء استفاده از من به آن شکل غیرقابل‌بخشش است. تو مشکل داری، به کمک نیاز داری… وقتی دختری می‌گوید نه یعنی نه.» برند در پاسخ می‌نویسد: «خیلی متأسفم… به خاطر رفتارم شرمنده‌ام.»

زن دیگری ادعا می‌کند که برند اوایل سال ۲۰۱۳ به او آزار جنسی رسانده است. او پیش از این آزار جنسی با برند رابطه کوتاهی داشته است. زن دوم می‌گوید برند که برهنه بوده او را با لباس به تخت می‌بندد. زن فریاد می‌زند: «خواهش می‌کنم این کار را نکن، تو دوست منی، دوستت دارم، خواهش می‌کنم این کار را نکن.» برند در نهایت تسلیم می‌شود و زن آن مکان را با چشمان اشکبار ترک می‌کند.

زن سوم مدعی است که برند در ۱۶ سالگی از او سوء استفاده کرده است. این زن می‌گوید برند را در سال ۲۰۱۶ ملاقات کرده وقتی به نوجوانی بیش نبوده است اما برند پس از مدتی به او آزار جنسی می‌رساند.

بازیگر ۴۸ ساله فیلم‌های «فراموش کردن سارا مارشال» (Forgetting Sarah Marshall) و «او را به گریک بیاور» (Get Him to the Greek) با انتشار ویدیویی می‌گوید دو نامه «به‌شدت آزاردهنده» از سوی دو نشریه و شبکه چنل ۴ دریافت کرده و جزئیات این اتهامات برای او شرح داده شده است: «این اتهامات به زمانی برمی‌گردد که من در رسانه‌های جریان اصلی بودم، وقتی که همیشه در روزنامه‌ها بودم، وقتی در سینما بودم. همان‌گونه که به تفصیل در کتاب‌هایم نوشته‌ام، در روابط جنسی بسیار بسیار بی‌قید بودم. اما در آن دوره روابطی که داشتم همیشه با رضایت طرف مقابل بودند.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد
ممد
7 ماه قبل

درست بعد از این که چند اظهارنظر سیاسی-اقتصادی جنجالی علیه جریان حاکم میکنه، یهو همه یادشون میفته راسل برند بهشون تجاوز کرده! جالبه!