صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد: مهم نیست مردم درباره من چه فکری می کنند!

امبر هرد: مهم نیست مردم درباره من چه فکری می کنند!

امبر هرد

«امبر هرد» دو هفته پس از شکست در دادگاه شکایت «جانی دپ» به اتهام نشر اکاذیب، برای اولین بار در یک مصاحبه تلویزیونی حضور پیدا کرده است. این مصاحبه یک ساعته با «ساوانا گاتری» که ۹ ژوئن ضبط شده، جمعه ۱۷ ژوئن از ان‌بی‌سی پخش خواهد شد.

هرد در این مصاحبه با برنامه «امروز» (Today) به مجری می‌گوید رأی اعضای هیأت منصفه چگونه می‌تواند بر آزادی بیان در آمریکا و دیگر زنان قربانی خشونت خانگی تأثیرگذار باشد. علاوه بر این، هرد از تفاوت‌های دادگاه ویرجینیا با بریتانیا که نوامبر سال ۲۰۲۰ برگزار شد می‌گوید. دپ در آن زمان از نشریه «سان» که او را «ضارب همسر» خوانده بود شکایت کرد و شکست خورد. نمایندگان هرد هفته پیش گفته بودند که بازیگر «آکوامن» توان پرداخت غرامت ۱۰.۴ میلیون دلاری را ندارد و درخواست تجدید نظر خواهد کرد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، در بخشی از این مصاحبه، هرد به مجری می‌گوید درک می‌کند که چرا هیأت منصفه بر علیه او رأی داده‌اند: «آنان را سرزنش نمی‌کنم. در واقع درک می‌کنم. او شخصیت محبوبی است و مردم احساس می‌کنند که او را می‌شناسند. بازیگر فوق‌العاده‌ای است.»

هرد اضافه می‌کند: «برای من مهم نیست که کسی در مورد من چه فکر می‌کند یا اینکه در مورد آنچه در خلوت خانه‌ام، پشت درهای بسته و در حین رابطه زناشویی برای من اتفاق افتاده چه قضاوتی می‌کنند. فرض را بر این نمی‌گذارم که آدم‌های عادی باید چنین چیزهایی را بدانند. و ناراحت نمی‌شوم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها