صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : نفقه 160 هزار دلاری همسر کوین کاستنر پس از درخواست طلاق

نفقه 160 هزار دلاری همسر کوین کاستنر پس از درخواست طلاق

کوین کاستنر

«کوین کاستنر» بر اساس اسناد دادگاه ادعا کرده که همسر سابقش «کریستین بامگارتنر» یک «جهاد بی‌رحمانه» علیه او به پا کرده. بامگارتنر ۴۹ ساله ۱ مه درخواست طلاق کرد و در آن زمان نمایندگان کاستنر ۶۸ گفتند خارج شدن «شرایط» از کنترل از دست او به جدایی منجر شده است. این زوج در سال ۲۰۰۴ ازدواج کردند و سه فرزند ۱۶، ۱۴ و ۱۳ ساله دارند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بازیگر «یلواستون» (Yellowstone) و همسر سابقش دو هفته پیش در دادگاه سانتا باربارا حضور پیدا کردند تا در مورد نفقه اولاد به توافق برسند. پس از برگزاری جلسه استماع، قاضی اعلام کرد که کاستنر باید ماهانه ۶۳ هزار دلار به همسر سابقش پرداخت کند. بامگارتنر به دنبال نفقه ۱۶۱ هزار دلاری بود.

پیش از برگزاری این جلسه، وکلای کاستنر مدعی شده بودند که همسر سابق بازیگر برای دریافت نفقه اظهاراتی بیان کرده که «کاملاً دروغ» بوده‌اند: «کریستین ادعا می‌کند که از پرداخت نفقه اولاد کافی برای تأمین نیازهای فرزندان «شدیداً خودداری» می‌کند. این ادعا کاملاً کذب است و تعمداً فتنه‌جویانه. طرفین فقط درباره آنچه «نیازهای منطقی» در نفقه اولاد به چه معناست اختلاف نظر دارند.»

کریستین علاوه بر این درخواست کرده است که هزینه ۸۸۵ هزار دلاری دادگاه را پوشش دهد. کاستنر در واکنش به این خواسته می‌گوید اقدامات کریستین هزینه‌ها را بالا برده و تقاضای او برای ایجاد شرایط منصفانه «مزخرف» است.

این زوج در ماه دسامبر دوباره به دادگاه بازمی‌گردند تا اعتبار توافقات پیش از ازدواج را ارزیابی کنند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها