صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کارگردان The Marvels: اگر فیلم را دوست ندارید، نژادستیز، جنسیت‌ستیزید!

کارگردان The Marvels: اگر فیلم را دوست ندارید، نژادستیز، جنسیت‌ستیزید!

نیا داکوستا - The Marvels

پیش از اکران «مارول‌ها» (The Marvels) و ثبت بدترین افتتاحیه تاریخ «دنیای سینمایی مارول»، «نیا داکوستا» کارگردان فیلم در مصاحبه با «ورایتی» ادعا کرده است کسانی که به این دنباله تنفرورزی می‌کنند «نژادستیز، جنسیت‌ستیز و همجسگراهراس‌اند.» این در حالی است که بخش زیادی از خریداران بلیت فیلم را مردان تشکیل می‌دهند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داکوستا می‌گوید:‌ «دسته‌ای [از هواداران] وجود دارند که می‌گویند من یک ابرهوادارم. فقط به خاطر علاقه دوست دارم در این فضا باشم و نقد متمدنانه در این دسته می‌گنجد. گروهی دیگر وجود دارند که به‌شدت کینه‌توز و خشن و نژادستیزند – و جنسیت‌ستیز و همجنسگراهراس و همه آن چیزهای وحشتناک. اما من طرف نور را انتخاب می‌کند. به این بخش از هوادارای بیشتر علاقه دارم.»

این مصاحبه در ماه اکتبر برگزار شده اما حتی در آن زمان نیز پیش‌بینی می‌شد که «مارول‌ها» یک شکست تجاری دیگر برای مارول باشد. «مارول‌ها» با بازی «بری لارسن» در نقش «کاپیتان مارول» و «ساموئل ال. جکسون» در نقش «نیک فیوری» با افتتاحیه داخلی ۴۲ میلیون دلاری رکورد کمترین فروش در میان تمامی فیلم‌های مارول را ثبت کرد.

داکوستا پیش‌تر گفته بود «مارول‌ها» فیلمی با یک لحن «احمقانه» است: «به نظر من بی‌رمق شدن ژانر ابرقهرمانی واقعیت دارد. مهم‌ترین تفاوت [«مارول‌ها»] با دیگر فیلم‌های «دنیای سینمایی مارول» این است که واقعاً احمقانه و غیرعادی است. دنیاهایی که در این فیلم واردشان می‌شویم دنیاهایی به آنچه در «دنیای سینمایی مارول» دیده‌ایم شبیه نیستند. دنیاهای درخشنده‌ای که پیش از این ندیده بودیم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
5 ماه قبل

شما فیلم خوب بساز بانو. مهم نیست ابرقهرمانی باشه یا درام و فلان باشه. نامردیم اگه کمتر از گل به شما بگیم.

رینولدز
رینولدز
5 ماه قبل

مارول با پیتر پارکرهای مگوایر پای کوه ژانر ابرقهرمانی بود با انتقام‌جویان برادران روسو به قله رسید و از اون به بعد با کاپتان مارول به صورت سقوط آزاد داره میاد پایین در ضمن سقوط مارول به معنای سقوط ژانر ابرقهرمانی نیست

محمد جواد
محمد جواد
5 ماه قبل
پاسخ به  رینولدز

فکر کن هنوز به دی سی امیدوار باشی :)))

FFFF
FFFF
5 ماه قبل

چه حرف مزخرفی، قبر خودشو و فیلمشو کند با این حرف. البته قبلش هم شانسی نداشت!