صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بردلی کوپر: حاضرم «The Hangover 4» را سریعاً بسازم!

بردلی کوپر: حاضرم «The Hangover 4» را سریعاً بسازم!

The Hangover 4

«بردلی کوپر» که امسال «مایسترو» (Maestro) را در سالن‌های سینما و نتفلیکس دارد، در مصاحبه با «نیویورکر» ادعا کرده است که حاضر است فوراً فیلم (The Hangover 4) به کارگردانی «تاد فیلیپس» را بسازد. کوپر در این چندگانه مقابل بازیگرانی چون «اد هلمز»، «هدر گراهام»، «زک گالیفیاناکیس»، «جاستین بارتا»، «کن جئونگ» و «جفری تمبور» نقش شخصیتی به نام «فیل» را بازی کرد.

کوپر می‌گوید: «شاید در دم The Hangover 4 را بازی کنم. فقط به این دلیل که عاشق تاد [فیلیپس]، زک، و اد هستم، شاید بازی کنم.» او با این حال اضافه می‌کند که در تمایل فیلیپس برای بازگشت تردید دارد: «فکر نمی‌کنم تاد هیچ‌وقت حاضر باشد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، داستان «خماری» درباره گروهی بود که به مناسبت ازدواج «داگ بیلینگز» با بازی بارتا سفری پرعیش‌ونوش به لاس وگاس کردند و با پیامدهای خوش‌گذرانی خود روبرو شدند. قسمت اول ۴۶۹ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و به تولید دو دنباله در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ منجر شد.

گالیفیاناکیس در سال ۲۰۱۱ به شوخی در مصاحبه با «اکسترا» گفته بود که قسمت چهارم چگونه فیلمی خواهد بود: «شاید اگر نسخه پیکسار آن را بسازند… یک نسخه خانوادگی. فکر نمی‌کنم به ذهن کسی خطور کرده باشد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرندز
فرندز
7 ماه قبل

از اون فیلم هاییه که هر چند سال یکبار حتما باید ساخته بشه. یکی از بهترین فیلم های عامه پسندی بودن که تا حالا دیدم. دوساعت خنده