صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جاش برولین: مارول گفته تانوس را باز می گرداند!

جاش برولین: مارول گفته تانوس را باز می گرداند!

جاش برولین - تانوس

شخصیت ابرشرور «تانوس» در «دنیای سینمایی مارول» دو مرتبه کشته شد اما «جاش برولین» بازیگر این نقش می‌گوید شنیده است که مارول او را بازمی‌گرداند.

برولین که به زودی در «تلماسه ۲» (Dune: Part Two) دیده خواهد شد، به «کامیک بوک» با لحنی که به نظر طنزآمیز می‌رسد می‌گوید: «می‌دانید، از کلاغ‌ها شنیده‌ام که این شخصیت را برمی‌گردانند. سریال «چه می‌شد اگر» (What If) را دارند اما آن تانوس دیگری است. نمی‌دانم که در دنیای مارول او را برمی‌گردانند یا نه، اما نمی‌دانستم که او بیش از هر شرور دیگری در این دنیا کشته شده… هر روز چیز تازه‌ای یاد می‌گیری.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرچند اظهارات برولین ممکن است جدی نباشد اما طبق استانداردهای مارول بازگشت تانوس اتفاق دور از ذهنی نیست. پاییز گذشته «ورایتی» گزارش داده بود که مارول به بازگرداندن بعضی از بازیگران «انتقام‌جویان» (Avengers) از جمله «رابرت داونی جونیور» در نقش «مرد آهنی» و «کریس اوانز» در نقش «کاپیتان آمریکا» فکر می‌کند.

مارول تا زانو در مرداب دنیاهای موازی فرو رفته و فیلم‌های «مارول‌ها» (The Marvels) و «مرد-مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) آن‌ها نه تنها ۱ میلیارد دلاری نشده‌اند بلکه دنباله «کاپیتان مارول» در آمریکا حتی به ۱۰۰ میلیون دلار نرسیده. از سوی دیگر سریال «دردویل» (Daredevil) استودیو دستخوش حواشی پشت صحنه و تغییرات گسترده‌ای در گروه نویسندگی شده و صحنه‌هایی از آن مجدداً فیلمبرداری خواهد شد. «انتقام‌جویان: دودمان کانگ» (Avengers: The Kang Dynasty) و «انتقام‌جویان: جنگ‌های سری» (Avengers: Secret Wars) دو فیلم بعدی «انتقام‌جویان» مارول خواهند بود که در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۵ اکران شوند.

«تلماسه ۲» به کارگردانی «دنی ویلنوو» ۱ مارس در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
2 ماه قبل

به بیان دیگر: مارول… مرا به خیر تو امید نیست، شر مرسان!!!

FFFF
FFFF
2 ماه قبل

نبش قبر!
وضعیت مارول الان یجوریه که حقیقتا به شخصه از اینکه دارن دردویل با اون همه پتانسیل رو ریبوت میکنن هم نگرانم چه برسه به بهترین ویلنشون که داستانش تموم شده. بهتره نیارن که اگه بیارن صددرصد خرابش میکنن!