صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : تاریخ انتشار سریال Harry Potter اعلام شد

تاریخ انتشار سریال Harry Potter اعلام شد

Harry Potter

«هری پاتر» (Harry Potter) در سال ۲۰۲۶ بازخواهد گشت. «دیوید زاسلاو» مدیر عامل برادران وارنر دیسکاوری جمعه این هفته در جلسه گزارش مالی سه ماهه چهارم سال گذشته ابراز امیدواری کرد که فصل اول این سریال بر اساس رمان‌های «جی.کی. رولینگ» در سال ۲۰۲۶ ساخته شود و تا هفت فصل ادامه پیدا کند. بازیگران سریال «هری پاتر» هنوز معرفی نشده‌اند اما برادران وارنر تی‌وی می‌گوید بازیگران فیلم‌های سینمایی بازنمی‌گردند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، زاسلاو می‌گوید برادران وارنر وقت زیادی را با «جی.کی. و گروهش» گذرانده و به همراه «کیسی بلویز» مدیر محتوای مکس و اچ‌بی‌او به لندن سفر کرده تا با نویسنده ملاقات کند: «هر دو طرف برای راه‌اندازی مجدد چندگانه هیجان‌زده‌اند. بحث‌های ما عالی بودند، و برای آنچه در پیش است بسیار هیجان‌زده‌ایم. مشتاقیم تا یک دهه داستان جدید را با هواداران سراسر دنیا در پلتفرم مکس به اشتراک بگذاریم.»

رولینگ که در چند سال گذشته به خاطر عقایدش درباره جنسیت با انتقادها و تحریم‌های زیادی روبرو شده، به هوادارانی که وعده دادند سریال «هری پاتر» را تحریم می‌کنند واکنش نشان داد و در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «کنش‌گران در بخش منشن‌ها سعی می‌کنند تحریم دیگری برای آثار من سازماندهی کنند، این بار برای سریال «هری پاتر». با توجه به اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، از روی احتیاط میزان زیادی شامپاین آماده کرده‌ام.»

«کیسی بلویز» مدیر محتوای اچ‌بی‌او و مکس پیش‌تر به این پرسش پاسخ داده بود که آیا موضع‌گیری علیه رولینگ تأثیری روی بازیگران سریال خواهد داشت یا نه: «نه، فکر نمی‌کنم محل بحث باشد. این بحث‌ها بسیار آنلاین، بسیار ظریف و پیچیده‌اند و ما وارد آن نمی‌شویم. اولویت ما طبیعتاً آن چیزی است که به تصویر کشیده می‌شود، داستان «هری پاتر» فوق‌العاده مثبت و تصدیق‌آمیز است و در مورد عشق و خود-پذیری.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها