صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بازیگر Horizon: تیک تاک مزخرف را ول کنید و یاد بگیرید به تماشای سینمای واقعی بنشینید!

بازیگر Horizon: تیک تاک مزخرف را ول کنید و یاد بگیرید به تماشای سینمای واقعی بنشینید!

Horizon

«مایکل روکر» بازیگر وسترن «افق» (Horizon) به کارگردانی «کوین کاستنر» به عملکرد ضعیف فیلم در گیشه واکنش نشان داد و از مخاطبین خواست شبکه اجتماعی «مزخرف» تیک‌تاک را رها کنند و «یاد بگیرند» که چگونه به تماشای «سینمای واقعی» بنشینند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «افق» با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری ساخته شده اما در هفته اول اکران در آمریکا فقط ۱۱ میلیون دلار فروخته است. روکر که سابقه بازی در فیلم ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) مارول را دارد، در این وسترن نقش گروهبان یکم «توماس ریوردان» را بازی کرده.

روکر در مصاحبه با «تی‌ام‌زی» به شکست تجاری «افق» واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید: «سینمای واقعی است ملت. خودتان را آماده کنید. ما به چنین فیلم‌هایی عادت نداریم. به فیلم‌های ۹۰ دقیقه‌ای عادت کرده‌ایم. همه فیلم‌ها ۹۰ دقیقه‌اند. دست بردارید. تمامش کنید. بیایید فیلمی ببینیم که واقعاً داستان روایت می‌کند و درباره آدم‌ها به شما درس‌هایی یاد می‌دهد و باعث می‌شود از آن‌ها بیزار شوید یا دوستشان داشته باشید. روندش سریع و کات پشت کات نیست.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا سینماروها «تیک‌تاکی» شده‌اند یا نه می‌گوید:‌ «کاملاً شده‌اند. البته که شده‌اند. باید آن مزخرف را رها کنند. باید یاد بگیرند که چگونه سینمای واقعی ببینند، خواهش می‌کنم. ولگردی را تمام کنید و بروید فیلم را ببینید. لذت خواهید برد. پیش از آنکه وارد شوید به سرویس بهداشتی بروید.»

کاستنر پیش‌تر فاش کرده بود که نزدیک به ۴۰ میلیون دلار از سرمایه شخصی خود را برای تولید «افق» هزینه کرده است. او در جشنواره کن گفته بود برای تأمین بودجه بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری «افق» مزرعه‌اش را وثیقه قرار داده است: «نمی‌دانم چرا اینقدر سخت بود. فیلم را دیدید. نمی‌دانم چرا اینقدر سخت بود که اعتماد برخی را برای این فیلم جلب کنم. معتقد نیستم که فیلم من از دیگران بهتر است، اما فکر نمی‌کنم فیلم دیگران از من بهتر باشد… در گذشته بدون پول فیلم می‌ساختم. بعد با پول زیادی فیلم ساختم و حالا با پول خودم فیلم می‌سازم.»

قسمت دوم «افق» ۱۶ اوت اکران خواهد شد. کاستنر امیدوار است قسمت سوم را با همه بازیگران شروع کند اما با استقبال اندک از قسمت اول سرنوشت دو قسمت بعدی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mobin
mobin
1 روز قبل

کاملا درست گفته. نسل جدید هیچی از سینما نمیفهمن. حیف کارگردانی مثه کاستنر

FFFF
FFFF
2 روز قبل

نه جناب، شما نمی‌دونی که!
از هرفیلمباز واقعی غیرمقواشناس بپرسی، بهت میگه که تقصیر اون «ژانر همبرگر چیپسیه» هست که باعث شده عمو مارتی نتونه سینمای واقعی تولید کنه!!!
چی شد؟ از ده تا فیلم آخر منتشر شده از اون ژانر، هشتاشون شکست خوردن و اندازه فیلم آخر عمو مارتی فروختن؟!
اوپس… 😐

رامین
رامین
2 روز قبل

قاتلین ماه گل
هم همینجور بود روند کندی داشت
اما شخصیت دنیرو و دی کلپریو رو خوب شناسوند اما نسبت به کل فیلم تاثیر کمی داشت
با اینکه فیلم خوبی نیست و خودمم زیاد خوشم نیومد اما به هر حال دیدنش خالی از لطف نیست