صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کریستوفر نولان اعلام کرد / دیگر هرگز بتمن نمی سازم

کریستوفر نولان اعلام کرد / دیگر هرگز بتمن نمی سازم

5614561465

«کریستوفر نوالان» کارگردان «شوالیه تاریکی بر می خیزد» اعلام کرد که این اثر آخرین فیلمش با حضور قهرمانی بنام «بتمن» است.

«کریستوفر نوالان» کارگردان آخرین قسمت از سه گانه «بتمن» تحت عنوان «شوالیه تاریکی بر می خیزد» اعلام کرد که این فیلم آخرین فیلمش با حضور قهرمانی بنام «بتمن» است.

به گزارش رویترز، نولان که فیلمش با فروش جهانی ۷۳۲ میلیون دلاری در مکان دوم پرفروش ترین فیلم های سال جاری میلادی قرار گرفت اعلام کرد که داستان بتمن که از نگاه من نه یک مرد بلکه یک سمبل است پایان یافته و من دیگر فیلمی با حضور قهرمانی بنام «بتمن» نخواهم ساخت.

قسمت اول سه گانه بتمن با نام«شوالیه تاریکی» به کارگردانی «کریستوفر نولان» توانسته بود در سال ۲۰۰۸ میلادی به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست یابد.

از لحاظ فروش داخلی در آمریکا «شوالیه تاریکی بر می خیزد» تنها ۳۸ میلیون دلار با فروش قسمت اول این سه گانه اختلاف دارد اما این تفاوت را در فروش خارجی جبران کرده است به طوری که با فروشی خارجی ۳۷۸ میلیون دلار تا کنون فروش خارجی ۳۰ درصد بیشتر از «شوالیه تاریکی» بدست آورده است.

در حال حاضر فیلم «شوالیه تاریکی برمی خیزد» با فروش داخلی ۳۵۳ میلیون دلار پس از فیلم های «انتقام جویان» و «بازی گرسنگان» سومین فیلم پرفروش داخلی آمریکا در سال ۲۰۱۲ داشته، این در حالیست که ناظران فروش سینماها معتقدند حادثه تیراندازی در سالن سینمای «کارادو» در ۲۰ جولای در میزان فروش «شوالیه تاریکی بر می خیزد» تاثیر منفی داشته است.

ایسنا

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها