صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر مشهوری که ازدواج ماندگار داشتند

5 بازیگر مشهوری که ازدواج ماندگار داشتند

dust2234

 

تشکیل زندگی مشترک یا همان ازدواج، یکی از خاص ترین لحظات زندگی یک انسان محسوب می شود. اما متاسفانه شکست زندگی مشترک در هالیوود در سالهای اخیر رشد فزاینده ای به خود گرفته و حتی مشاهده شده که قدمت ازدواج برخی از افراد مشهور به 24 ساعت هم رسیده است!

اینبار در 5 برتر سعی کرده ایم تا « 5 بازیگر مشهوری که ازدواج ماندگار داشتند » را معرفی کنیم تا شما نیز با ازدواج های ماندگار ستاره های هالیوود آشنا شوید. البته در این مقاله سعی شده تا جایی که ممکن هست از چهره های شناخته شده استفاده شود و به عنوان مثال از قرار دادن نام افراد کمتر شناخته شده ای مانند آلن و آرلنا آلدن که دوام ازدواجشان به 55 سال هم رسیده خودداری شده است.

5- داستین هافمن لیتا گاتسگن ( 32 سال ) : داستین هافمن و لیتا گاتسگن یکی دیگر از ازدواج های موفق هالیوودی را رقم زده اند و به مدت 32 سال هست که با یکدیگر به خوبی و خوشی در حال زندگی هستند. هافمن زمانی که در سال 1980 با گاتسگن آشنا شد یک بازیگر و لیتا یک زن شاغل موفق بود. گاتسگن در مورد ازدواجش گفته : راز موفقیت زندگی مشترک ما این هست که به یکدیگر قول دادیم تا آخر عمر خانواده مشترکمون رو حفظ کنیم و در همه شرایط در کنار هم باشیم. هافمن هم در این مورد گفته : اگر شما در رابطه صداقت داشته باشید، ازدواجتان هر روز پر دوام تر از روز قبل میشه و عشق عمیق تر میشود.

meryl22324

4- دان گامر و مریل استریپ ( 34 سال ) : دان گامر و مریل استریپ یکی از با دوام ترین ازدواج های تاریخ هالیوود را رقم زده اند و این در حالی است که هرگز حتی یک خبر حاشیه ای از ازدواج آنها به گوش نرسیده است. این دو در سال 1978 با یکدیگر ازدواج کردند و 4 فرزند حاصل این ازدواج است. استریپ در سال 2003 درباره ازدواجش گفت : من نمی دونم بدون شوهرم چطور باید زندگی می کردم. احتمالا مرده بودم! ؛ حداقل از لحاظ احساسی.

وی پس از دریافت سومین اسکارش برای فیلم « بانوی آهنین » در سال 2012 ، ابتدای سخنرانی اش را با تشکر از همسرش آغاز کرد و عنوان کرد : می خواهم به همسرم اعلام کنم که هرچیز با ارزشی که در زندگی من وجود داره رو تو به من اهدا کردی.

jeff-and-susan

3- جف بریجز و سوزان گستون ( 36 سال ) : جف بریجز و سوزان گستون نیز یکی دیگر از زوج های قدیمی هالیوود محسوب می شوند که در سال 1977 پس از ملاقات در یک جشن ، با یکدیگر ازدواج کردند. بریجز درباره ازدواجش گفته : پس از اولین ملاقاتم با سوزان دچار یک احساس عجیبی شدم. وقتی که به لس آنجلس برگشتم متوجه شدم که عاشق او شدم و باید ازدواج کنم و سریعاً اینکار را انجام دادم.

billy34346

2- بیلی و جنیس کریستال ( 44 سال ) : این دو در حال حاضر یکی از قدیمی ترین زوج های زنده هالیوود محسوب می شوند که قدمت ازدواجشان تا چندی دیگر به نیم قرن هم خواهد رسید! بیلی و جنیس که یکی از خوشحال ترین زوج های هالیوود نیزمحسوب می شوند همواره بخاطر شوخی هایشان معروف هستند و اغلب در پاسخ به دلایل پایداری ازدواجشان ، این موضوع را به تمسخر میگیرند و بدون پاسخ دادن به موضوع تنها سر به سر یکدیگر می گذارند و هرکدام به دیگری میگوید که او اجازه نمی دهد وی ازاد باشد!

kirk-douglas122

1- کرک و آن داگلاس ( 60 سال ) : متاسفانه مدتهاست که از کرک داگلاس 98 ساله خبری در دسترس نیست و احتمالاً به دلیل کهولت سن دیگر قادر نیست در مقابل دیدگان عمومی ظاهر شود اما تا لحظه نوشتن این مقاله، احتملاً کرک داگلاس مشهوترین بازیگر زنده هالیوود است که ماندگاری ازدواجش به 60 سال رسیده است! این رقم واقعاً حیرت انگیز ( در هالیوود ) احتمالاً یکی از معدود ازدواج های ماندگار تاریخ هالیوود خواهد بود که یکی از طرفین بسیار معروف بوده و طرف دیگر ناشناخته.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها