صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : انتقام جویان بصورت گروهی در مراسم اسکار حضور خواهند داشت

انتقام جویان بصورت گروهی در مراسم اسکار حضور خواهند داشت

25234523424

جمع بازیگران اکشن ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «آونجرز / انتقام‌گیران»، در یک اقدام غیر متعارف در مراسم جوایز اسکار امسال شرکت می‌کنند.

شرکت فیلم‌سازی مارول در یک بیانیه رسمی اعلام کرد، پنج بازیگر اصلی فیلم همراه با هم روی صحنه اسکار ظاهر خواهند شد.

این نخستین بار است که تعداد زیادی از بازیگران یک فیلم سینمایی به صورت دسته‌جمعی، بر روی صحنه مراسم سالانه اسکار ظاهر می‌شوند.

کریگ زدان یکی از تهیه‌کنندگان فیلم می‌گوید: «خیلی خوشحالیم که جمع بازیگران «آونجرز» را یک بار دیگر -و این بار در مراسم اسکار -دور هم جمع می‌کنیم، تماشاگرانی که سال قبل از تماشای فیلم در سالن‌های سینماها لذت بردند، از دیدن آنها در کنار هم در شب اسکار و هیجان زده و شگفت‌زده خواهند شد.»

هنوز معلوم نیست نوع حضور بازیگران «آونجرز» در مراسم اسکار چگونه خواهد بود و آیا آنها با لباس رسمی در آن حاضر خواهند شد یا با لباس‌های ابرقهرمانانه خود.

رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، ساموئل ال جکسن، جرمی رنر و مارک روفالو، ببخ بازیگری هستند که در هشتاد و پنجمین دوره مراسم  اسکار در کنار هم روی صحنه حاضر خواهند شد.

در بین این جمع، جای کریس همسورث و اسکارلت یوهانسن (که در نقش دو تن دیگر از ابرقهرمانان قصه فیلم بازی کردند) خالی است.

شرکت فیلم‌سازی مارول، علت غیبت این دو در این جمع را اعلام نکرده و هنوز معلوم نیست چرا جمع کامل ابرقهرمانان قصه فیلم ،در مراسم اسکار شرکت نخواهد کرد.

با این حال، بحث حضور بازیگران «آونجرز» در مراسم اسکار امسال، مورد توجه فراوان رسانه‌های گروهی و سایت‌های اینترنتی قرار گرفته است.

طبق یک سنت قدیمی، اعضای آکادمی اسکار توجهی به فیلم‌های اکشن ابرقهرمانانه و علمی تخیلی نشان نمی‌دهند و در این بین، فقط استثناهایی مثل «شوالیه تاریکی» و «آواتار» وجود دارد.

اهل فن می‌گویند حضور جمع بازیگران «آونجرز» روی صحنه مراسم اسکار، می‌تواند مقدمه‌ای بر توجه بیشتر آکادمی اسکار به فیلم‌های مردم پسند علمی تخیلی و ابرقهرمانانه باشد.

«آونجرز» با فروشی بالای 600 میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی در فصل تابستان، لقب پر فروش‌ترین فیلم سال 2012 را از آن خود کرد.

 

فارس

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها